سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان رضوی گفت: با وجود فعالیت مستمر ورزشکاران استان، از زمان تلفیق فدراسیون های ناشنوایان و بیماران خاص هنوز برگزاری هیچ مسابقه قهرمانی کشوری اعلام نشده است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   مشهد   ، محمدرضا شیخ زاده اظهار کرد: انجام این تلفیق و تغییرات مدیریتی فراوان در فدراسیون جدید باعث ایجاد تاخیر در برگزاری مسابقات کشوری و بروز مشکل برای ورزشکاران شده است.

وی افزود: از زمان این تلفیق تنها یک دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی ناشنوایان کشور در روز دهم مهرماه سال جاری در قزوین برگزار شده است که حسین رحیمیان در دوی 200 متر از تیم خراسان رضوی توانست مقام سوم این رقابت ها را کسب کند.

سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ناشنوایان و بیماران خاص استان در بخش آقایان با 16 رشته و در بخش بانوان با هفت رشته، فعالیت مستمر دارند و در برخی از این رشته ها صاحب عناوین قهرمانی کشور هستند.

شیخ زاده افزود: هشت هزار نفر ناشنوا در استان زندگی می کنند که چهار هزار نفر از آنان زیر پوشش هیات ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان رضوی به فعالیت ورزشی مشغولند و در میان آنان 800 نفر ورزش را به صورت قهرمانی دنبال می کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.