نماینده مردم بجنورد، گرمه، مانه و سملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تئاتر روش زیبا و علمی انتقال فرهنگ و هنر است و این روش انتقال مفاهیم دینی، اجتماعی، فرهنگی و همه بخش های جامعه را در برمی گیرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ موسی الرضا ثروتی اظهارداشت: اصل انتقال مفاهیم زیباترین، جذاب ترین و تاثیرگذارترین روش در جامعه به شمار می رود.
وی اشاره کرد: برای انتقال فرهنگ و نقش دین و معنویت در زندگی نقش هایی که اثر ماندگار در جامعه دارد را انتقال می دهیم.
ثروتی افزود: گسترش تئاتر برای تاثیر پذیری  بیشتر و انتقال مفاهیم دینی، علمی، فرهنگی و سیاسی به نسل های آینده است که می بایست در راستای گسترش این مهم از طریق تولیدات موثر تلاش کنیم.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی به جذاب ترکردن این هنر در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: در همین راستا می بایست هنرمند به ابعاد هنری توجه کند و مسئولین نیز با فراهم کردن زمینه های شکوفایی استعداد ها و بهره برداری از هنر، امکانات و اعتبارات و نیازمندی های هنرمندان درراستای هر چه بهتر اجرا کردن این هنر در جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه تاثیر تئاتر های دینی در جامعه اشاره کرد واظهارداشت: مفاهیم تئاتر در رابطه با انسان است  و زندگی انسان که با عنوان نیکوترین خلقت از سوی خداوند معرفی و آفریده شده می بایست زندگی الهی، تکامل یافته و سعادتمندانه داشته باشد.
وی یکی از راه های سعادت انسان را آموزش دانست و تصریح کرد: اگر آموزش در قالب هنر قرار گیرد موثرتر و ماندگارتر خواهد بود.
ثروتی گفت: هر چقدر بتوانیم هنر تئاتر را در جامعه ملموس تر بیان و اجرا کنیم تاثیر پذیری آن بیشتر می شود./س

 

برچسب ها: تئاتر ، روش ، زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.