فرماندار اهر گفت: هم اکنون 4871واحد مسکونی در مناطق روستایی زلزله زده شهرستان اهر در حال احداث می باشد.

صدیقی درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: مساعدت و همراهی ستادهای معین بنیاد مسکن استان زنجان همدان و اردبیل ساخت اماکن مسکونی روستایی در تمامی روستاهای آسیب دیده از زلزله با بسیج تمامی امکانات در حال اجرا می باشد.

وی، گفت: هم اکنون با فعالیت 310 اکیپ پیمانکاری در ساخت این اماکن همت بیشتری شده است تا در کمترین زمان این اماکن مسکونی به بهره برداری برسد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: برای کلیه اماکن دامی که قریب به سه هزار واحد دامی می باشد پرونده لازم تکمیل و به بانک عامل تحویل شده است.

این مقام مسئول گفت: هم اکنون 2000 واحد کانکس 12 متری جهت اسکان موقت، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به منطقه حمل و در روستاها در مرحله نصب و راه اندازی می باشد و در خصوص سکوهای دامی 24 متری نیز هم اکنون 250 مورد نصب و 443 مورد نیز در حال حمل به منطقه و مرحله نصب و راه اندازی می باشد که با افزایش اکیپ های نصب در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری روستائیان از این اماکن خواهیم بود.

صدیقی گفت: مرحله آوار برداری تقریباً به اتمام رسیده و 2950 واحد مسکونی پی کنی 2442 واحد آرماتوربندی و 1816 واحد بتن ریزی، 1156 واحد اسکلت فلزی و 461 واحد اجرایی تیرچه و بتن ریزی در مرحله سقف بوده و 442 واحد دیوار چینی انجام شده است.

این مقام مسئول افزود: همه مسئولین استان و شهرستان در تلاش هستند با تأمین مصالح مورد نیاز منطقه و هماهنگی و همراهی همه دستگاه ها بتوانند در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی و دامی را تحویل روستائیان عزیز دهند. /س

برچسب ها: ساخت ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.