یکی از ساکنان حلب که وادار به عضویت در یک گروه تروریستی در سوریه شده بود، گفت : افراد مسلح با نام محافظت از غیرنظامیان خانه های مردم را غارت می کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، عبدالله عید  جوان ساکن حلب جزئیات پیوستن اجباری خود را به جبهه تروریستی النصره در منطقه صلاح الدین فاش کرد. وی از اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اعضای این گروه علیه غیرنظامیان از جمله قتل و غارت با نام جهاد پرده برداشت.

عبدالله عید که خود را به نیروهای ارتش سوریه تسلیم کرده است، گفت من در سالهای دو هزار و یازده و دو هزار و دوازده در منطقه صلاح الدین ساکن بودم. افراد مسلح در اوایل ماه رمضان وارد منطقه شدند و بعد از حضور نیروهای ارتش سوریه، درگیری هایی در منطقه صلاح الدین رخ داد.

وی افزود : تروریست ها مرا وادار کردند که در ازای صد و پنجاه دلار در ماه، به لشکر التوحید در جبهه النصره وابسته به القاعده ملحق شوم. دو ماه بعد توانستم از دست گروههای مسلح فرار کنم و خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کرد.

عبدالله عید تصریح کرد : افراد مسلح با نام محافظت از غیرنظامیان، خانه های مردم را غارت می کردند. آنها سوابق کیفری دارند. در میان اعضای جبهه النصره تروریست های غیر سوری وجود دارد. تروریست ها عمدا با راکت به مسجد اموی حمله کردند تا ارتش سوریه را متهم کنند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار