آغاز موج جدید تسلیم عناصر تروریستی در حلب، افشای قریب الوقوع جنایت گروهکهای مسلح و حملات سنگین ارتش سوریه در ادلب از جمله آخرین تحولات امنیتی سوریه هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، تلویزیون سوریه ساعتی پیش اعلام کرد: عبدالله عید یکی از عناصر گروه تروریستی موسوم به لشگر التوحید در حلب خود را به نیروهای ارتش سوریه تسلیم کرد و بخشی از جنایتهای این گروههای تروریستی را فاش کرد.

از سوی دیگر،  نیروهای امنیتی سوریه تلاش یک گروه تروریستی مسلح برای ورود به شهری در ریف ادلب را ناکام گذاشتند.

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی سوریه با همکاری ساکنان شهر حارم در ریف ادلب از تلاش یک گروه تروریستی مسلح برای ورود به این شهر جلوگیری کردند. نیروهای امنیتی سوریه اعضای این گروه تروریستی را کشته یا زخمی کردند.

در تحولی دیگر،  یگانی از نیروهای مسلح سوریه به تعقیب عناصر تروریست در منطقه ای نزدیک معره النعمان در ریف ادلب ادامه دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. ابوالبراء که تبعه چچن است یکی از تروریستهایی بود که به هلاکت رسید. همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه به تروریستها در منطقه ای در ریف ادلب حمله کردند و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند. یکی از این تروریستها تبعه افغانستان بود که به هلاکت رسید.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، حلب ، ادلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار