تیم استقلال در لیگ با شرایط خاصی روبرو شده است، این تیم در ابتدای لیگ قرار بود زهردار ترین خط حمله مسابقات لقب بگیرد،اما این اتفاق در تیم رخ نداده آماری که خلاف انتظار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شرایط خط حمله تیم استقلال برخلاف تصورات مربیان و فوتبالی ها پیش رفت و علی رغم اینکه همراهان تیم های امیر قلعه نویی با شرایط متفاوتی روبرو هستند و زهر خط حمله تیم هایی که وی سرمربی آنهاست بسیار زیاد است و کمتر خط دفاعی حریف آن است اما در این فصل اوضاع کاملا برعکس گذشته است و خط حمله این تیم بسیار ضعیف ظاهر شده است و آماری غیرقابل تصور دارد.

دوازده هفته از مسابقات لیگ می گذارد و هر کدام از مهاجمان این تیم دقایق قابل توجهی را در ترکیب تیم قرار گرفتند اما شرایط کاملا به ضرر آنها و استقلال پیش می رود.

سیاوش اکبرپور با 850 دقیقه بازی و آرش برهانی با 710دقیقه بازی در ترکیب تیم از امین منوچهری و میلاد میداودی حضور پررنگ تری داشتند، اما آرش برهانی سه گل برای استقلال به ثمر رسانده است و اکبرپور تنها یک گل وارد دروازه حریف استقلال کرده است این درحالی است که منوچهری یک گل زده و میداودی طی دوازده هفته هیچ گلی را به ثمر نرسانده است.

آبی ها از 2105 دقیقه ای که در میادین حاضر شدند و در مقابل حریفان قرار گرفتند و به میدان رفتند، تنها 5 گل به ثمر رساندند که این آمار به هیچ وجه قابل توجه و ایده آل نیست زیرا استقلال 12هفته را پشت سر گذاشته است و به ثمر رساندن تنها 5گل نمی تواند نشان دهنده یک تیم با خط حمله ایده آل باشد، به همین دلیل انتقادات بسیاری از خط حمله آبی ها و فورواردهای این تیم می شود و این مشکل همچنان ادامه دار است آمار نشان می دهد که استقلال در خط حمله نزدیک به فاجعه قدم می گذارد و این اوضاع می تواند برای این تیم بسیار بدو نابسامان شود زیرا ادامه این روند به نفع تیم و نتایج کسب شده برای استقلال نیست.

قرار است در تیم فصل تغییر و تحولاتی در تیم رخ دهد که امیرقلعه نویی اوضاع بهتری نسبت به قبل در خط حمله روبرو شود اما این در حالی است که خط حمله تیم استقلال با جدایی یک یا دو بازیکن روبرو می شود که در ازای جدایی آنها بازیکن جدید در این پست جذب استقلال شود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار