تمام ضررهاي مالي فيلم سينمايي "اختاپوس" به عنوان پرهزينه ترين فيلم تاريخ سينما براي كودكان را بدون حمايت مسئولان يك نفره به جان خريدم.

مسعود اطيابي تهيه كننده فيلم سينمايي "اختاپوس" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه  خبرنگاران گفت: اكران فيلم سينمايي "اختاپوس" در نوبت قبلي و در ايام نوروز اين فيلم را به فروش ميلياردي همانند "كلاه قرمزي و بچه  ننه" مي‌رساند اما با وجود تمام تلاش‌هاي ما در اين زمينه با نمايش آن موافقت نشد.

وي ادامه داد: اكران همزمان چند فيلم با يك ژانر يكسان به فروش همه آن فيلم‌ها ضربه مي‌زند اما اعتراض كردن در اين زمينه راه به جايي نمي‌برد زيرا اعتراض به اكران فيلم‌ها و حواشي آن به نوعي دشمني و كينه محسوب مي‌شود و همين امر با ايجاد لجبازي، ضربه خوردن به فيلم را به همراه دارد.

تهيه كننده فيلم سينمايي "اختاپوس" عنوان كرد: تغيير نام اين فيلم از آهوي پيشوني سفيد به اختاپوس كار نادرستي بود زيرا نام اختاپوس براي كودكان جذاب نيست، اما با وجود اتفاقات رخ داده و اكران شدن در وضعيت نامناسب فروش راضي كننده بود و در هفته‌هاي آتي نيز مخاطبان بيشتري از فيلم به طور حتم استقبال خواهند كرد.

وي در ادامه در خصوص اين فيلم اظهار داشت: من تمام سعي خود را در اين زمينه براي دوري جستن از كم كاري و كم فروشي به عنوان يك تهيه كننده كردم و اين فيلم نيز در تاريخ سينماي ايران در ژانر كودك پر هزينه‌ترين فيلم محسوب مي‌شود.

وي افزود: هدف من از ساخت اين فيلم سينمايي سودآوري صرف نبود و هم اكنون نيز يك نفره همه ضررهاي مالي آن را به جان مي‌خرم و تا به حال از طرف مسئولان و دولت حمايت نشدم و فقط تلويزيون در اين زمينه با پخش تيزرهاي تبليغاتي از اختاپوس حمايت كرد.

تهيه كننده اختاپوس تصريح كرد: اختاپوس به دليل داشتن پيام براي خانواده‌ها يك فيلم ارزشمند محسوب مي‌شود و به عنوان يك فيلم ارزشي نيز بحث تحكيم خانواده و اهميت دادن به آن را مطرح مي‌سازد و از لحاظ ساختار و جلوه‌هاي بصري فراوان نيز ويژه است.

اطيابي خاطرنشان كرد: فيلم سينمايي اختاپوس با فراهم آوردن لحظاتي شاد براي كودكان به طور حتم آن‌ها را سرگرم خواهد كرد و نزديك به يك ميليارد تومان نيز براي اين فيلم هزينه شده است./ي2
برچسب ها: اطیابی ، سینما ، اختاپوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار