جواد نكونام، هافبك مصدوم تيم استقلال تمرينات خود را با اين تيم آغاز كرده و علي رغم اينكه هنوز از آمادگي ايده آل برخوردار نيست اما قرار است براي بازي با نفت در تركيب تيم به ميدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جواد نكونام قرار است در غياب هافبك هاي اصلي تيم با تغيير پست رو به رو شده و يك خط جلوتر از پست هميشگي خود، تيم را همراهي مي كند.

اين بازيكن در غياب توزي و جان واريو به خط حمله تيم نزديك تر مي شود تا در توپ رساني به مهاجمان آنها را همراهي كند.

** ميثم بائو به تركيب اصلي استقلال باز مي گردد

ميثم بائو، هافبك تيم استقلال، هر زماني كه در تركيب اين تيم قرار گرفته است عملكرد نامناسبي را ارائه نكرده است اما در اكثر بازي ها وي در تركيب اصلي آبي ها قرار نمي گيرد، اتفاقي كه قرار است در بازي با نفت تكرار نشود.

بر اساس اين گزارش، ميثم بائو در بازي با تراكتور سازي نيز به عنوان بازيكن ذخيره در تركيب استقلال قرار گرفت اما قرار است وي در بازي با نفت به عنوان مهره ثابت آبي ها در ترکيب قرار گيرد اما اين در حاليست كه شرايط خط مياني تيم باعث شده است كه بائو جزو نفرات ثابت استقلال باشد.

**سياوش اكبرپور در خط حمله استقلال

سياوش اكبرپور، هافبك تيم استقلال با شرايط خاص كه در اين تيم حاكم است قرار شده كه در مقابل نفت آبادان با وضعيت متفاوت استقلال را همراهي كند.

بنابر اين گزارش، قرار است اكبرپور به عنوان مهاجم در تركيب اين تيم به ميدان برود.

شايان ذكر است قلعه نوعي از شرايط حاكم در خط حمله تيمش راضي نيست و به اين دليل قرار است اكبرپور به عنوان مهاجم دوم و نزديك به مهاجم نوك که آرش برهاني است، استقلال را همراهي كند.

** منوچهري نيمكت نشين مي شود تا آرش بازگردد

امين منوچهري مهاجم تيم استقلال، در مقابل تراكتورسازي در تركيب ثابت قرار گرفت اما اين بازيكن نيز مانند ميلاد ميداوودي از شرايط ايده آلي برخوردار نيست و قرار است مقابل نفت به نيمكت تبعيد شود.

گفتني است، منوچهري مهاجم تيم استقلال در مقابل نفت از روي نيمكت استقلال را همراهي مي كند تا در صورتي كه به وي نياز شد نيمه دوم در ترکيب آبي ها قرار گيرد اين در حاليست كه با نيمكت نشيني شدن ميداوودي و منوچهري، آرش برهاني به تركيب ثابت آبي ها باز مي گردد./مح

برچسب ها: یبلا ، بسیلا ، بفلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار