همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه» به همت گروه روانشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دبیر علمی این همایش گفت : فراخوان این همایش در قالب چهار محور اصلی «فلسفه جمعیت و تغییرات جمعیتی جهان»، «عوامل و موانع موثر در تغییرات جمعیت»، «تاثیرها و پیامدهای تغییرات جمعیت» و«سیاست های ناظر بر تغییر جمعیت» است.
حجت الاسلام سقای بی ریا آخرین مهلت دریافت چکیده مقالات و اصل مقالات را پایان بهمن امسال عنوان کرد و گفت: محققین و پژوهشگران می‌توانند برای دریافت ریز موضوعات همایش به نشانی اینترنتی www.hamayesh.iki.ac.ir مراجعه و مقالات خود را تا پایان بهمن‌ به دبیرخانه همایش واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره)، اداره همایش و نشست‌های علمی و یا پست‌ الکترونیک hamayesh@qabas.net ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2909099-0251 تماس بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: مقالات منتخب در نشریات علمی معتبر به چاپ خواهند رسید و ویژه نامه چکیده مقالات در یک شماره اختصاصی نشریه معرفت در روز برپایی همایش توزیع خواهد شد./س
برچسب ها: قم ، همایش ، ملی ، تغییرات ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.