تیم بسکتبال همیاری زنجان برای برگزاری 3 دیدار دوستانه درتهران اردو زده و با دو تیم سوپرلیگ استقلال قشم و دانشگاه روبه رو خواهد شد.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران، در فاصله کمتر از 10 روز تا آغاز سوپر لیگ بسکتبال دیدارهای دوستانه تیم های سوپرلیگی جدی تراز قبل پیگیری می‌شوند و تیم همیاری زنجان که دراین هفته اردوی تهران خود را آغاز کرده، 3 بازی تدارکاتی نیز در برنامه خود دارد.

همیاری عصر امروز باتیم نیاوران دیدار می‌کند و 2 دیدار پیاپی نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تیم های سوپرلیگی استقلال قشم و دانشگاه آزاد خواهد داشت.

توفیق سرمربی صنایع ماهشهر شد

علی توفیق مربی فصل قبل دانشگاه آزاد با تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر به توافق نهایی رسید و قرارداد خود با این تیم را قطعی کرد، تیم دوم ماهشهر امسال با قصد بومی شدن در سوپرلیگی باقی ماندم و توفیق نیز به عنوان یک مربی بومی برای هدایت این تیم برگزیده شد.

ماهشهری ها دو هفته قبل قنواتیان سرپرست تیم و رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر را برکنار کرده وهنوز هم از میزان بودجه و شرایط ورود این تیم اخبار دقیقی در دست نیست.

نیرو گرفتن استقلال قشم با 3 ملی پوش

تیم بسکتبال استقلال قشم که طی چندهفته گذشته درتهران اردو زده و علاوه برچند بازی دوستانه ،بازیکنانی مثل محمد سيستاني، عباس محبت و محمد شاهسوند را جذب کرده بود، مهراد آتشی، مجید قاسم زاده و رضا لطفی را نیز از بین بازیکنان سهمیه ملی به ترکیب خود اضافه و به این ترتیب شرایط متفاوتی نسبت به تیم های با بودجه پایین پیدا کرد./با

برچسب ها: سوپر ، لیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار