عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: افرادي كه خود در انزوا به سر مي‌برند، نظام را منزوي مي‌دانند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينكه بايد سياست خارجي كشور متعادل‌تر شود و عزت كشور به اين است كه روي پاي خود بايستيم نه اينكه در دنيا منزوي شويم، گفت: افرادي كه خود در انزوا به سر مي‌برند، نظام را منزوي مي‌دانند.

عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: خاتمي خود منزوي شده‌ است و نمي‌تواند در ميان مردم حضور پيدا كند.

وي افزود: در گذشته نيز برخي از اعضاي نهضت آزادي مي‌گفتند كه جمهوري اسلامي به بن رسيده است اما امام خميني(ره) نيز در اين‌باره فرمودند كه اين افراد خودشان به بن بست رسيده‌اند.

حجت‌الاسلام شجوني تصريح كرد: جمهوري اسلامي پوياست و به سرعت به سمت آرمان‌ها و اهداف خود پيش مي‌رود؛ بيداري اسلامي نشات گرفته از انقلاب اسلامي است و نقش ايران در جهان بسيار تاثيرگذار است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه ملت ايران مطيع رهبري انقلاب و گوش به فرمان ايشان هستند، ادامه داد: سياست خاجي جمهوري اسلامي بسيار فعال است و افرادي كه به بيگانگان گرا دادند و وطن فروشي كردند در انزوا به سر مي‌برند.

وي خاطر نشان كرد: سياست خارجي دوران اصلاحات را همگان ديديم كه كشور را به سمت ذليل شدن پيش مي‌برند لذا افرادي همچون خاتمي نمي‌تواند ادعاي خدمت به مردم را داشته باشند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خاتمی ، انزوا ، جامعه ، روحانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار