برنامه زنده "صبح تهران" با آخرين اخبار روز و رويدادهاي تازه هر روز ساعت 7 تا 8:30 از شبكه راديويي تهران موج fm رديف 94 مگاهرتز پخش مي‌شود.

حسين حسن تبار اميري تهيه كننده و سردبير اين هفته صبح تهران به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه از شنبه تا پنج شنبه با 2 گروه برنامه ساز از ساعت 7 صبح به صورت زنده به مدت 75 دقيقه پخش مي شود.
وي بيان كرد: برنامه صبح تهران مجله شنيداري است كه با ساخت آيتم هاي مختلف و جذاب به ارائه اطلاعات كافي به مخاطب مي‌پردازد.
وي در ادامه افزود: در اين برنامه با توجه به مخاطب ساعت پخش و ذائقه شنوندگان بخش هاي متنوع و گوناگوني تدارك ديده شده است كه از آن جمله مي توان به ايستگاه خبر اشاره كرد كه به ارائه خلاصه اخبار روز ايران و جهان پرداخته مي شود، پخش زنده و مستقيم نرمش صبحگاهي و آموزش انجام ورزش هاي سبك، آموزش تهيه صبحانه ساده و غذاي روز با حضور كارشناسان تغذيه و زندگي بهتر با حضور متخصصان روانپزشك و روانشناس با ارائه نكات اخلاقي و ارتباط زنده با مسئولان جريان سازترين اخبار، از بخش هايي است كه تقديم شنوندگان مي شود.
اين سردبير با معرفي عوامل برنامه گفت: آلبرت كوچوئي گوينده بخش هاي خبري و مطبوعات، علي اكبر اميري گوينده اخبار فرهنگي و هنري، عليرضا محمدي گزارشگر، دكتر امير الهامي استاد دانشگاه و گوينده نكات اخلاقي به زبان صميمي و گيرا، علي زراندوز گوينده نكات اخلاقي و رفتاري به زبان طنز و يوسف رحيمي مجري برنامه صبح تهران./ي2
برچسب ها: رادیو ، تهران ، صبح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار