دانش‌آموزان باید دوره دانش‌آموزی را به‌ عنوان یک فرصت طلایی در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان یک کارشناس امور اجتماعی به دانش‌آموزان گفت: آنچه به‌عنوان همکاری در امر موفقیت دانشآموزان در کسب علم و دانش اهمیت دارد، این است که دانش‌آموز نیز به نوبه خود بتواند وظایف خود را درست انجام دهد.

یارقلی با اشاره به اینکه با انگیزه بودن کلیدی برای گشودن درب‌های موفقیت به شمارمی‌آید،افزود: با انگیزه بودن و با نشاط بودن دانش‌آموزان، آن‌ها را در طی موفقیت‌آمیز مراحل آموزش قدرتمند خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دانشآموزان با راهنمایی معلم، مشاور و والدین خود باید توجه داشته باشند که انسان در هر امری باید هدفمند باشد و برای رسیدن به هدف خود تلاش کند، چرا که انسان با داشتن هدف فعالیتهایش جهت خواهد گرفت.

این کارشناس داشتن برنامه و تلاش در راستای انجام درست و به موقع برنامه‌ها را از وظایف هر دانش‌آموز دانسته و یادآور شد: دانش‌آموزان باید در نظر داشته باشند که استفاده از تجربیات ارزشمند سال‌های گذشته نیز راهنمای خوبی در نحوه عملکرد مطلوب آن‌ها در امر یادگیری خواهد بود.

یارقلی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید دوره دانش‌آموزی را به‌ عنوان یک موقعیت تأثیرگذار در زندگی دانسته و از همه ظرفیت‌های خود در راستای شکوفایی استعدادها و تواناییهای بالقوه استفاده کنند./س

برچسب ها: دانش ، آموزی ، دوره ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.