فدراسیون جهانی کاراته 30 روز مانده به مسابقات قهرمانی جهان برنامه کامل این رقابت‌ها را در پاریس اعلام کرد.

  به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در شرایطی طی روزهای اول تا پنجم آذر در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود که کاراته کاهای کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته آقایان شرکت دارند.
بر اساس برنامه کمیته برگزار کننده مسابقات قهرمانی کاراته جهان، دراولین روز بازی‌ها مبارزات اوزان منها و به اضافه 84 کیلوگرم و منهای 75 کیلوگرم و کاتای انفرادی مردان برگزار می شود.   روز دوم هم با مسابقات دو وزن آقایان دنبال می شود که کاراته کاهای اوزان 60- و67- کیلوگرم به روی تاتامی می روند.
ضمن اینکه رقابت‌های کاتای تیمی آقایان هم در این روز انجام می شود.
  مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان عصر روز جمعه پیگیری می شود، این در حالی است که در این روز پیکارهای کومیته تیمی بانوان و آقایان تا مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود.   اما در صبح چهارمین روز رقابتهای جهانی ادامه مبارزات وزن 60 و 67 کیلوگرم آقایان پیگیری می شود تا مدال آوران این دو وزن معرفی شوند. فینال وزن 60- کیلوگرم ساعت 12 به وقت پاریس و فینال وزن 67- کیلوگرم ساعت 12:30 برگزار خواهد شد.   مبارزات مرحله نیمه نهایی و نهایی اوزان 75- و 84- کیلوگرم و به 84+ بعدازظهر روز شنبه انجام خواهد شد. در این روز همچنین مسابقات نیمه نهایی و نهایی کاتای انفرادی آقایان برگزار می شود. طبق برنامه کمیته برگزار کننده بازیها فینال کاتای انفرادی آقایان ساعت 12:50 برگزار می شود. 
 در آخرین روز بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان روز یکشنبه 5 آذر مسابقات نیمه نهایی و نهایی کاتا و کومیته تیمی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود. طبق برنامه فینال کاتای تیم آقایان ساعت 12 و فینال کومیته تیمی آقایان ساعت 17:20 انجام خواهد شد.   بر اساس این گزارش با برگزاری مراسم اختتامیه در ساعت 18:10 پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان بسته خواهد شد. اعضای تیم ملی کاراته ایران هم اکنون در اردوی آماده سازی برای حضور در این مسابقات به سر می برند./ق
برچسب ها: کاراته ، رقابت ، قهرمانی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار