نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت آموزش و پرورش باید به دور از نگرش‌های جناحی، سیاسی و باندی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش برای دایر کردن دانشگاه فرهنگیان در نیر و اردبیل اشاره کرد و افزود: در بعد مدیریتی آموزش و پرورش به وزیر گوشزد کردیم که نباید انتصاب‌ها و انتخاب‌ها در این حوزه بر اساس نگرش سیاسی، جناحی و باندی باشد چرا که تاکنون از این محل آسیب‌های بسیاری دیده‌ایم.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون انتخاب ‌و انتصاب‌های سیاسی خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به ویژه در حوزه فرهنگی و آموزش و پرورش به وجود آورده که با اجتناب از این مدیریت‌ها باید قابلیت‌ها و ظرفیت‌های علمی و مدیریتی مد نظر باشد تا بتوانیم اردبیل را به جایگاه حقیقی برسانیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس به دیدار خود با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات کارگران و فعال‌سازی کارگاه‌های راکد و نیمه فعال اشاره کرد و گفت: بر اساس جدول زمانبندی وزیر تعاون قول داد تسهیلات سرمایه در گردش و اعتبار بلاعوض برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در نشست با وزیر فناوری و ارتباطات نیز رفع نواقص زیرساخت‌های سازمان الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت به طوری که مقرر شد در این حوزه سازماندهی شده و تسهیل امور و ارائه سرویس‌های مطلوب با رویکرد جدید انجام شود.

افضلی‌فرد در ادامه به دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: تقویت ورزش‌های مدال‌آور، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پشتیبانی از هیئت‌های ورزشی و تقویت مسائل مالی و اسپانسرهای تیم‌های مختلف از مطالبات و خواسته‌های ما بود که عباسی نسبت به رفع آنها قول داد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این نشست احداث سالن ورزشی در برخی از مناطق محروم مصوب شد و همچنین توجه جدی به فعالیت‌های متنوع جوانان مورد دقت و عنایت قرار گرفت.

افضلی‌فرد به برخی از فعالیت‌های خود در حوزه نظارت و قانون‌گذاری اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به پیمانی، جزو پیگیری‌هایی بود که تلاش کردیم مجوز لازم را در این زمینه برای استان اردبیل به ویژه تعیین وضعیت نیروهای آموزش و پرورش و سواد‌آموزی بگیریم تا آنها با یک انگیزه مضاعف، و در کمال رضایت و آرامش شغلی، فعالیت‌ خود را انجام دهند./س 

برچسب ها: اردبیل ، مدیریت ، آموزش ، و ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.