رئيس پارلمان منحل شده مصر، هدف از ائتلاف اخوان المسلمين با ديگر گروه هاي سياسي را فرصت دادن به ديگر گروه ها براي مشارکت در تصميمات اين کشور اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربي ؛ سعد الکتاتني رئيس حزب آزادي و عدالت گفت: مردم مصر از گروه اخوان المسلمين بطور گستره حمايت کرده اند.

وي افزود: حزب آزادي و عدالت تلاش خواهد کرد در انتخابات اينده پارلماني با ديگر گروه هاي سياسي ائتلاف کند و نگراني ها درباره سيطره حزب واحد بر پارلمان را بر طرف کند.
سعد الکتاتني با بيان اينکه برخي ها به علت عقب افتادن از روند سياسي در مصر تلاش دارند همه چيز را زير سؤال ببرند خاطر نشان کرد: ما قصد داريم با حزب سلفي النور و حتي با احزاب ليبرال ائتلاف تشکيل دهيم زيرا نقطه اشتراک ما با آنها اهداف سياسي است و نه ايدئولوژي.

گفتني است سعد الکتاتني (61 ساله) به عنوان نخستين رئيس پارلمان مصر پس از سقوط رژيم مبارک در مصر معرفي شد، که اکثريت کرسي هاي آن در اختيار حزب آزادي و عدالت وابسته به اخوان المسلمين و حزب سلفي النور بود. پارلمان مصر به حکم دادگاه قانون اساسي اين کشور منحل شد.
برچسب ها: مصر ، پارلمان ، ائتلاف ، رییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار