به منظور فراهم سازی فضای مناسب و ایجاد محیطی امن و شاداب برای سرگرمی کودکان، 4 هزار متر مربع زمین بازی جدید، با رعایت استاندارد های ایمنی در شمال تهران احداث شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک تهران، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در سالجاری 13 زمین بازی در بوستان ها، سراهای محلات ومراکز آموزشی سطح منطقه یک ساخته و مجموعه های جدید بازی در آنها نصب شده است.    
 وی گفت: کفپوش های ایمنی به کار رفته در این زمین های بازی از نوع لاستیکی گرانولی بوده که علاوه بر دارا بودن استاندارد و ایمنی کامل ، از دوام بالایی برخوردار است و مجموعه های بازی نصب شده نیزازجنس پلی اتیلن و با کاربری متنوع دارای تاب، سرسره، ، صخره نوردی، بازی های توری و ... است. 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اشاره به نصب مجموعه های بازی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در مجاورت مجموعه های آموزشی و بوستان های سطح منطقه از جمله بوستان نیاوران، باغستان،خارک، سوهانک، بصیرت، نگین ،قیطریه و... نصب شده است. 
به گفته مهندس نوربخش با توجه به 41 بوستان در حال احداث در منطقه یک، تا پایان سال تعداد زمین های احداث شده در منطقه افزایش می یابد.
وی در خصوص ویژگی جانمایی زمین های بازی تصریح کرد: طراحی و موقعیت جانمایی زمین های بازی در بوستان ها به صورتی است که نورپردازی کامل و مناسب ، بدون شیب ، با دید خوب برای اشراف کامل والدین در آن در نظر گرفته می شود./ف
برچسب ها: فضا ، بازی ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار