فرمانده سپاه ناحیه جماران گفت: نمایشگاه بانوان کاروان که در محل کاخ نیاوران مستقر است هر روز و شب میزبان قدمهای پایتخت نشینان است.

سام در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ نمایشگاهی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مساحتی به متراژ بیش از 5 هزار متر مربع بر پا شده از بزرگترین و جذاب ترین نمایشگاه های پایتخت است که توانسته است استقبال خیر کننده ای داشته باشد.

وی ادامه داد: بیشترین بازدید کنندگان دانش اموزان هستند که در طول روز به صورت اردو از طرف مدرسه به این نمایشگاه اعزام می شوند.

سام بیان کرد: سالهای گذشته نمایشگاهی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به صورت متمرکز در ناحیه سپاه حضرت رسول برپا می شد اما خوشبختانه امسال تصمیم بر آن شد تا نمایشگاه به صورت پراکنده آن هم به صورتی که در هر ناحیه یک نمایشگاه بر پا شود برگزار گردد.

فرمانده ناحیه سپاه جماران اظهار داشت: نمایشگاه پا نوای کاروان با شعار مقاومت دیروز، استقامت امروز، آینده روشن بر پا شده است امسال 90 غرفه در مساحتر به متراژ بیش از 5 هزار کار خود را شروع کرده بود و 45 روز است که دست اندرکاران برای برپایی نمایشگاه تلاش کردند در حال حاضر هم 250 نفر نیرو برای برپایی این نمایشگاه به کار گرفته است.
وی از غرفه های نمایشگاه سخن گفت و اظهار داشت: در غرفه های الگوهای حجاب و عفاف که طراحان آن ایرانی است ارائه شده و برای گروه های سنی متفاوت برنامه های شب نگاهی جذاب به اجرا درآمده که از مهمترین این برنامه ها می توان به عملیات رزمی، عبور از نردبان طنابی دریایی و شلیک گلوله با سلاح  paint ball برای هدف گرفتن به پرچم آمریکا و استکبار جهانی اشاره کرد.

سام گفت: در پایان از شرکت کنندگان در عملیات های مربوط عکس گرفته شده و به عنوان هدیه آنها را ظاهر و به صاحبان عکس و یا شرکت کنندگان تحویل داده می شود، در ضمن در این برنامه ها هر نسب 150 تن شرکت می کنند البته باید یاد اور شد که شرکت کنندگان می توانند از پرواز بالن استفاده کنند.

فرمانده ناحیه سپاه جماران افزود: نمایشگاه همه روزه از 9 صبح تا 21 میزبان علاقه مندان است و برنامه های متنوعی برای شرکت کنندگان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرداری منطقه 1 و مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو از حامیانی بودند که ما را در برپایی نمایشگاه حمایت کردند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار