قهرمان ایرانی رقابتهای پینگ پنگ بین المللی ترکیه گفت: رفتن من به رقابتهای ترکیه به صورت آزاد بود و فکر می کنم فدراسیون تنیس روی میز از آن اطلاع نداشت.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات بین المللی تنیس روی میز ترکیه با حضور 15 کشور برگزار شدو همه بازیکنانی که در آن شرکت کرده بودند بالای 30سال سن داشتند واز این جهت بسیار جالب بود.
وی تصریح کرد: من برای اولین بار بود که در این مسابقات حاضر می شدم وحضور من به دلیل دعوتی بود که باشگاه فنرباغچه ترکیه از من کرده بود وهزینه های سفرم بین من و این باشگاه تقسیم شد.
احدی از امکانات سالن استانبول (محل برگزاری رقابتها) تقدیر کردوگفت: شرایط میزبانی آنها بسیار خوب بود، سالن برگزاری پیکارها یک سالن وسیع و امکانات بسیار عالی بود واز سطح رقابتها هم راضی هستم هرچند به اندازه مسابقات جهانی دیگر نبود اما سطح بالایی داشت.
احدی در پاسخ به اینکه کسب عنوان قهرمانی برایش پاداش نقدی هم به همراه داشت یا خیر گفت: مبلغی دادند اما به اندازه ای نبود که بتوان اسم آن را پاداش گذاشت صرف حضور در این مسابقات برایمکافی بود.
وی خاطر نشان کرد: من قبل از این سفر کسی رامطلع نکرده بودم فکر می‌کنم حتی فدراسیون نیز از این مسابقات بی اطلاع بود از این جهت پوشش خبری کافی ای روی آن انجام نشد.
نفر چهارم رده بندی دسته برتر بزرگسالان ایران درباره قرارداد امسالش با تیم پتروشیمی بندر امام ماهشر در سوپر لیگ بیان کرد: پتروشیمی بندر امام ماهشر یکی از معتبرترین باشگاه های تنیس روی میز ایران است و از انکه در این تیم حضور دارم خوشحال هستم.
وی اضافه کرد‌: ضمن احترام به تمام بازیکن تنیس روی میز و به خصوص نوشاد عالمیان باید بگویم که تیم ما امسال قهرمان می‌شود، نوشاد سال گذشته در همین تیم بود اما امسال رقیب ما شده است، مهم تلاش است که ما انجام می‌دهیم و امیدواریم نتیجه هم بگیریم.
احدی بازی هفته نخست لیگ تیمش مقابل بانک دی را بازی سرنوشت سازی دانست و عنوان کرد: طبق قرعه کشی ما در بازی روز 25 آبان باید مقابل بانک دی قرار بگیریم به نظرمن این دو تیم شانس اول قهرمانی هستند و اولین بازی حکم بازی فینال را خواهد داشت.
احدی افزود: البته تیمهای دیگر حاضر درسوپر لیگ هم تیمهای قدرتمندی هستند اما بهتر بود قرعه به صورتی در می‌آمد که بازی تیم پتروشیمی بندر امان ماهشر و بانک دی در هفته های میانی لیگ باشد./به
برچسب ها: تنیس ، احدی ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار