محمد فرقدانی، بازیکن اصفهانی و قدرتمند تنیس روی میز کشور سرانجام از اصفهان جدا شد و با پتروشیمی بندر امام ماهشهر قرار داد بست.

فرقدانی در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من مدت سه سال در اصفهان بدون اینکه پولی از تیمم بگیرم بازی کردم اما امسال دیگر ذوب آهن جدا شدم و به پتروشیمی  پیوستم.

وی افزود:  تیم ذوب آهن اصفهان توان هزینه کردن برای بازیکنان را نداد و اگر هم امسال در لیگ  تیم بدهد با کمک هیئت تنیس روی میز  اصفهان است.

 فرقدانی در این باره توضیح داد: هیئت اصفهان  به دنبال حامی مالی بود و اکنون تنها به این علت که یک تیم از اصفهان حذف نشود  و اصفهان  بدون تیم نماند به ذوب آهن کمک می کند.

وی درباره تیم پتروشیمی  بندر امام ماهشهر  گفت:  پیمان حسنی مربی این تیم یکی ازبهترین مربیان و کارشناسان  تنیس روی میز  است و تیم آنها چند سالی است که در سوپر لیگ جزو سه تیم اول هستند و مقامهای خوبی را کسب کرده اند.

 وی در پاسخ به اینکه  آیا کسب این عنوانها به دلیل حضور نوشاد و نیما عالمیان بوده است گفت: حضور این بازیکنان دلیل قهرمانی پتروشیمی  نبوده است و این باشگاه حتی در زمان نبود این دو نیز عنوانهای قابل قبولی را کسب کرده است.
 
فرقدانی اظهار کرد: محمد رضا اخلاق پسند و مهران احدی که امسال با پتروشیمی قرار داد بسته اند از بازیکنان با سابقه و خوب تیم  ملی کشورمان هستند و بدون تردید از اینکه با این تیم قرار داد بسته ام راضی هستم.

وی بیان کرد:  این اولین باری نیست که  با تیم غیر اصفهانی قرار داد می بندم و تجربه بازی در تیم هایی همچون دانشگاه آزاد، ریخته گری تبریز،  نفت و گاز گچساران را در کارنامه فعالیت های خود دارم./آق
برچسب ها: ذوب آهن ، فرقدانی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار