دبير كميته ايروبيك ژيمناستيك گفت: با كسب مدال نقره آسيايي ملي پوشان، نام كشورمان در بين 6 تيم برتر دنيا در اين رشته قرار گرفت.

مهدي جليلي، دبير كميته ايروبيك ژيمناستيك، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ملي پوشان در مسابقات آسيايي سال گذشته براي مسابقات دانشجويان جهان تمرين شده بود اما چون فرصت جمع بندي نداشتيم، ملي پوشان با برنامه قبلي در اين مسابقات حضور پيدا كردند و رتبه ششم را كسب كردند.

وي در ادامه افزود: در اين رويداد ملي پوشان با 4 صدم اختلاف امتياز مدال نقره را كسب كردند و ويتنام به طلا رسيد، اگر تمرينات منسجم تر بود و اردوها زودتر شروع مي شد ملي پوشان مي توانستند به مدال طلا هم برسند.

جليلي با بيان اينكه هفته گذشته نام تيم ملي ايران بر روي سايت FIG ثبت شد گفت: جام جهاني 2013 ايروبيك ژيمناستيك در كلمبيا برگزار مي شود كه ثبت نام كشورمان در بين 6 تيم برتر دنيا ملي پوشان جواز حضور در اين رقابت ها را هم كسب كردند.

دبير كميته ايروبيك ژيمناستيك در خصوص حضور گريگوري آلكان، سرمربي فرانسوي تيم ملي در بين ملي پوشان بيان داشت: رويكرد فدراسيون در اين خصوص استفاده از مربي داخلي است كه اين امر بيشتر به دليل مسائل مالي است، با وجود جايگاه خوب كشورمان در اين رشته ما باز هم به مشاور و دانش فني نياز داريم.

وي در ادامه تصريح كرد: نبايد به جايگاه فعلي خود بسنده كنيم و بايد بدانيم كه ضعف ما در حال حاضر استعداديابي در بين جوانان و نوجوانان است ، آخرين اردوي استعداديابي جوانان در تابستان برگزار شد كه به دليل مشكلات مالي به اين مسئله نيز توجه نمي شود.

جليلي در پايان تاكيد كرد: بايد از تمام كساني كه در طول اين 5 سال از هيچ زحمتي دريغ نكردند و ايروبيك ژيمناستيك را از رتبه 33 دنيا به 6 جهان رساندند تشكر مي كنم/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.