معاون جامعه مدرسین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید بصیرت ما به گونه‌ای باشد تا اردوگاه خودی را هدف نگیریم گفت: برخی به علت عدم بصیرت به جای اردوگاه دشمن، اردوگاه خودی را هدف قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله حسینی‌بوشهری گفت: خیلی خوشحال هستم که در عصری زندگی می‌کنیم که مجموعه نیروها، دلبسته به انقلاب هستند و با این تفکر حرکت و اقدام می‌کنند.
وی با بیان این که حضور نیروهای متعهد در عرصه‌های دین‌‌مداری و معرفت‌شناسی، مسئولیت حوزویان را سنگین کرده است افزود: ساماندهی نیروهای انتظامی در بعد بصیرت‌افزایی، عزم و اراده بزرگی را می‌طلبد که در مسئولان وجود دارد.
مدیر حوزه‌های علمیه دانش کار،‌همراهی با مردم، آسیب‌شناسی را لازمه کار نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید حرفه‌ای باشد و با فنون کار و آسیب‌های آن آشنا شود.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که همه به بصیرت نیاز دارند افزود: در این عصر باید روحانیون به درستی وظیفه خود را انجام دهند،‌در گذشته بین روحانیت و سایر دلسوزان، تقابل ایجاد کرده بودند اما امروز همدلی و همراهی بین روحانیت، مردم و مسئولان وجود دارد که باید بردی پیشبرد اهداف نظام و انقلاب به خوبی از آن استفاده کرد./س
برچسب ها: قم ، مانع لغزش ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.