مهرداد اسکويي، به عنوان دبير بخش فيلم و يکي از داوران اين بخش به جشنواره فيلم و عکس همراه تهران پيوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهرداد اسکويي، به عنوان دبير بخش فيلم و يکي از داوران اين بخش به جشنواره فيلم و عکس همراه تهران پيوست.
"جشنواره فيلم و عکس همراه تهران" جشنواره اي با محوريت تلفن همراه است که در دو بخش عکس و فيلم، اثر مي پذيرد. طبق اعلام دبيرخانه جشنواره، فيلم هاي ارسالي توسط هيئت داوران مورد ارزيابي قرارخواهندگرفت که اعضاي آن را فيلم سازان و صاحب نظران اين عرصه تشکيل داده اند. تا کنون حضور مهرداد اسکويي در هیئت داوران بخش فیلم اين جشنواره قطعي شده است.
اين مستندساز و عکاس، آثار مطرحي را در سينماي مستند ساخته است که از جمله آنها مي توان به «خانه مادري ام مرداب»، «روژگيران»، «بيوه مرد»، «رو به جايي دور»، «مريم جزيره هنگام»، «از پس برقع»، «دماغ به سبک ايراني»، «ايران من» و «روزهاي بي تقويم» اشاره کرد که اين فيلم ها با حضور در بيش از سي صد جشنواره ي معتبر ملي و بين المللي چون هات داکس کانادا، کراکو لهستان، مونيخ آلمان، مدياويو مجارستان، مستند مونترال، سه قاره هند، اوري فرانسه، مد فيلم ايتاليا ، ابنزي اتريش، سينما دورئل فرانسه ، ويزيون دورئل سوئيس، لايپزيگ آلمان ، شفيلد انگليس، مارمّا داک ايتاليا، فيلم فجر، حقيقت، فيلم کوتاه تهران و ... موفق به دريافت بيش از هشتاد جايزه شده است. اسکويي در بيش از پنجاه جشنواره ي معتبر فيلم و عکس ملي عضو گروه داوري بوده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار