پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد سرخپوشان مقابل راه آهن گفت: بازی تماشاگر پسندی شاهد نبودیم پرسپولیس از طریق ضربات ایستگاهی گل زد و تا آخر بازی هم توانست گلها را حفظ کند.

مرتضي کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: راه آهنی ها تیم همیشگی نبودند و مدافعان این تیم از طریق دو ضربه آزاد غافلگیر شدند و دو گل بی ارزش دریافت کردند.

کرمانی مقدم در ادامه اظهار داشت: مشکل پرسپولیس در خط حمله اش است که مهاجمان این تیم در امر گلزنی ناموفق هستند و ژوزه باید بیشتر روی نقاط ضعف تیمش کار کند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: این برد باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان پرسپولیس شد اما این پیروزی ها باید ادامه داشته باشد تا سرخپوشان از بحران خارج شوند.

وی درباره عدم گلزنی انصاری فر در تیم پرسپولیس گفت: انصاری فر هنوز نتوانسته خودش را با جو و شرایط باشگاه پرسپولیس تطبیق دهد مانوئل ژوزه باید بیشتر از انصاری فر استفاده کند تا این بازیکن با شناخت بیشتر از شرایط تیم بتواند گلزنی کند.

کرمانی مقدم در مورد وضعیت آتی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود اما اگر روند رو به رشدی داشته باشد جزو چهار تیم اول جدول رده بندی خواهد بود.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل شاگردان علی دایی توانست از رتبه 15 به جایگاه یازدهم جدول ارتقا یابد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار