مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی استان خوزستان گفت: طرح كمك به نوسازی و تجدید ساختار صنایع برای پایداری صنعت و پروژه های خدمات مشاوره ای و فرآیند كلینیكی در بخش غیر دولتی در خوزستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ ' رضا طاهری' در زمینه چگونگی اجرای این طرح در استان افزود: پس از توافق با مسوولان بانك توسعه تعاون قرار داد همكاری میان این شركت و بانك به منظور پرداخت تسهیلات در قالب طرح كمك به نوسازی و تجدید ساختار صنایع با عاملیت بانك توسعه تعاون منعقد شد.

وی سقف تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات را یك هزار و 500 میلیون ریال و در زمیه بهینه سازی مصرف انرژی و رفع عارضه های عمومی یك هزار میلیون ریال عنوان كرد.

طاهری افزایش رقابت پذیری در فرآیند نوسازی و بهسازی صنعت ،بكارگیری ابزارها و سیستم های مدیریت علمی و افزایش بهره وری در واحدها را از اهداف این طرح كه از سال گذشته در خوزستان آغاز شده عنوان كرد.

این مقام مسوول افزود: به واحدهای صنعتی علاقمند به نوسازی، كمك به واحدهای صنعتی برای جذب دانش فنی جدید، تكمیل تجهیزات آزمایشگاهی واحدهای صنعتی، ارتقاء بهبود بهره وری در واحدهای صنعتی جهت نوسازی، ارتقا سطح طراحی، مهندسی و خدمات مشاوره ای از مزایای این طرح است./س


برچسب ها: طرح ، نوسازی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.