رييس نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي خوزستان از واگذاري نظارت بر اجراي طرح‌هاي توسعه كشاورزي به اعضاي اين سازمان خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح قرار بر اين شد كه گروه‌هاي نظارتي به كليه شهرستان‌ها جهت نظارت بر روند اجراي طرح‌ها فرستاده شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛فتح‌الله ابوعلي در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان‌كرد: نظارت بر اجراي طرح‌هاي توسعه كشاورزي متناسب با نوع تسهيلات، ميزان و تعداد تسهيلات دريافتي كشاورزي انجام مي‌شود.

وي افزود: گروه‌هاي نظارتي بعد از تشكيل بر فرايند اجراي كار و هزينه‌كرد تسهيلات كه از محل طرح توسعه كشاورزي به كشاورزان پرداخت مي‌شود، انجام خواهد شد.

رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي خوزستان بيان‌كرد: در اجراي اين طرح هر پروژه به صورت دوره‌اي در زمان‌هاي خاصي طي چهار مرحله بازديد مي‌شود و گزارش پيشرفت فيزيكي و مالي پروژه‌ها تهيه و به مراجع مربوطه از جمله سازمان جهاد كشاورزي و بانك كشاورزي ابلاغ مي‌شود.

ابوعلي خاطرنشان‌كرد: از سوي ديگر براي اجراي طرح‌هايي كه در كارگروه طرح توسعه كشاورزي تصويب مي‌شود، از ابتداي كار مراحل توجيه متقاضي و تشكيل پرونده و هدايت به سوي بانك هم توسط اعضاي نظام مهندسي كشاورزي و نمايندگي‌هاي آن در شهرستان‌ها انجام مي‌شود.

وي ابراز اميدواري كرد: با اجراي نظارت بر طرح‌هاي توسعه كشاورزي گام موثري در جهت تحقق اهداف كارگروه طرح توسعه كشاورزي خوزستان برداشته شود./س


برچسب ها: نظارت ، طرح ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.