مدیر اجرایی مسابقات دوچرخه سواری باشگاه های آسیا گفت: با پایان رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا به دنبال میزبانی مسابقات کاپ جهانی هستیم.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر مسابقات دوچرخه سواری باشگاههای آسیا در تهران پیگیری می شود وما به دنبال این هستیم که با پایان این بازیها به دنبال میزبانی کاپ جهانی خواهیم بود.

وی گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری رقابت های غرب آسیا است تا از این طریق از بانوان اسلامی دعوت کنیم در این رقابت ها حضور پیدا کنند ودر حال حاضر تنها به دنبال موافقت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا هستیم.

وفایی افزود: البته برای برگزاری رقابت های کاپ جهانی در ایران ما نیاز به پست چوبی سرپوشیده داریم که در حال حاضر ساخت این پیست نیز در دستور کار مسئولان وزارت ورزش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مسابقات جام باشگاههای آسیا مطابق با استانداردهای بین المللی برگزار می شود وبه همین دلیل در نظر داریم کاپ جهانی را نیز در سطح بالایی برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است به طوریکه هیچ از تیم ها نسبت به نوع قضاوت داوران اعتراض نداشتند و برای حضور در این رقابت ها 18 کشور آسیایی اعلام آمادگی کرده بودند اما به علت محدودیتی که داشتیم تنها می توانستیم پذیرای 13تیم باشیم و از این تعداد سوریه انصراف داد و این رقابت ها بزرگترین رویداد در سال 2012 است وبا هدف برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها ما مبلغ یک میلیارد تومان را صرف خرید دستگاه فتوفینیش کردیم.

وی یادآور شد: دوچرخه سواری در رشته کورس دارای 13 رشته است ودرصورتیکه بتوانیم در رقابت های کاپ جهانی صاحب مدال شویم به یکی از رشته های پر مدال تبدیل خواهیم شد که نیاز به سرمایه گزاری بیشتری دارد و یکی از اهداف اصلی فدراسیون احداث پیست چوبی است که در موفقیت تیم های ملی تأثیر به سزایی دارد و در صورتیکه موفق به برگزاری کاپ جهانی و رقابت های غرب آسیا شویم.

رقابت دوچرخه سواران در ایران یک امتیاز بزرگ محسوب می شود وکاپ جهانی نیز یکی از بزرگترین رویدادهای این رشته محسوب می شود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار