ويرجيل گود نامزد محافظه كار آمريكايي كه گرايشهاي تندرو دارد و از نامزدهاي ناشناس آمريكايي به شمار مي رود، اکنون به کابوس رامنی تبدیل شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، انتخابات ریاست جمهوری در امریکا به آخرین روزهای خود نزدیک می شود و با توجه به رقابت حساس رامنی و اوباما در بسیاری از ایلات ها، کمترین ریزش یا افزایش آراء می تواند روی برنده شدن آنها در یک منطقه حساس بسیار موثر باشد.

یکی از این ایالت های حساس ویرجینیاست که كه بيشتر راي دهندگان آن هنوز بين اوباما و رامني مردد هستند و اگر نتيجه بسيار نزديك باشد، از دست دادن يك تا دو درصد راي به زيان هر کدام از نامزدها تمام مي شود. اما اکنون رامنی با یک مشکل بزرگ در این یالت مواجه شده و يكي از نامزدهاي ناشناس در انتخابات رياست جمهوري آمريكا ممكن است براي نامزد جمهوريخواه دردسرهاي زيادي درست كند.



ويرجيل گود نامزد محافظه كار آمريكايي كه گرايشهاي تندرو دارد و از نامزدهاي ناشناس آمريكايي به شمار مي رود، اکنون به کابوس رامنی تبدیل شده است. ويرجيل پيشتر 12 سال نماينده كنگره بوده و بارها تغيير موضع داده است. او ابتدا دموكرات بود و سپس مستقل شد و در نهايت به عضويت حزب جمهوريخواه درآمد و درحال حاضر نامزد حزب تندروي "مدافع قانون اساسي" است.

هم اکنون در نظرسنجيها يك تا دو درصد از راي دهندگان ايالت ويرجينيا در نظر دارند به اين نامزد راي دهند. شايد اين نتيجه جالب توجه نباشد اما ممكن است به زيان ميت رامني تمام شود و حال، تیم تبلیغاتی رامنی باید هزینه و زمان زیادی را برای بیرون کردن این رقیب از صحنه انتخابات مصرف کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار