رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان از ديدار امروز (يكشنبه) خود با "برند اربل" سفيرآلمان خبر داد و گفت: در راستاي ايجاد ارتباط ما‌بين گروه‌هاي دوستي پارلماني دو کشور، نخستين جلسه با سفير آلمان در ايران در جهت انديشيدن تمهيدات سفر گروه دوستي آلمان به ايران برگزار شد.

جواد هروي نماينده مردم قائنات و زيرکوه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار امروز (يکشنبه 30 مهرماه) خود با "برند اربل" سفير آلمان خبر داد و گفت: در راستاي ايجاد ارتباط ما‌بين گروه‌هاي دوستي پارلماني دو کشور، نخستين جلسه با سفير آلمان در ايران به جهت تمهيدات سفر گروه دوستي آلمان به ايران برگزار شد.

وي در ادامه افزود: در اين سفر، ضمن آشنايي هيئت رئيسه گروه‌هاي دوستي پارلماني دو کشور، دو گروه به بيان نقطه‌نظرات خود خواهند پرداخت.

رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان با بيان اينکه از هفته آينده گروه دوستي پارلماني آلمان به مدت يک هفته در ايران حضور خواهند داشت، گفت: اين گروه ضمن بازديد از برخي مناطق ايران با برخي از مسئولين کشور به خصوص مسئولين پارلماني از جمله من به عنوان رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان با روساي برخي از کميسيون‌هاي مجلس از جمله کميسيون‌هاي امنيت ملي و سياست خارجي  و برنامه، بودجه و محاسبات و برخي مسئولين وزارت امور خارجه ديدار خواهند داشت.

نايب رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در ادامه تصريح کرد: در اين ديدارها که از روز سه‌شنبه تا جمعه طول خواهد کشيد، پيرامون اهداف گروه‌هاي دوستي پارلماني و خارج از نقطه نظرات رسمي دولت‌هاي ايران و آلمان و بيشتر بر محوريت رويکردهاي دو پارلمان ايران و آلمان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: آلمان ، سفر ، پارلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار