پیکر پاک و مطهر شهیدان آسوده و بزی که با نثار جانشان جنایت تروریستی روز جمعه چابهار را ناکام گذاشتند امروز به طرز باشکوهی بر دستان مردم تشیع و تسنن شهرستان چابهار تشییع شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، پیکر پاک و مطهر شهیدان آسوده و بزی که با نثار جانشان جنایت تروریستی روز جمعه چابهار را ناکام گذاشتند امروز به طرز باشکوهی بر دستان مردم تشیع و تسنن شهرستان چابهار تشییع شد.

در این مراسم که امامان جمعه و جماعات تشیع و تسنن و فرمانداران شهرستانهای چابهار و کنارک حضور داشتند تشییع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر وهابیت بر ادامه راه خونبار شهیدان تاکید کردند.

در این مراسم امام جمعه چابهار با گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید که با جانفشانی از سنگر نماز جمعه حفاظت کرده اند گفت : دشمنان بدانند با این گونه اعمال تروریستی و اجرای تحریم‌ها و فشارها هیچ نتیجه و سودی نخواهند برد.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد دشمنان دیدند که در هشت سال جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌ها و توطئه‌های گوناگون به اهداف خودشان دست نیافتند.

وی افزود: آنها خواستند با انجام این عملیات تروریستی کور عظمت و بزرگی استقبال گسترده مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری را بکاهند که همچنان ناکام مانده‌اند.

براساس اين گزارش به نقل از ستاد حقوق بشر؛ در پایان این مراسم پیکر شهید بزی در مسجد امام حسین (ع) چابهار و در جوار شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده شد و پیکر شهید آسوده برای تدفین به زاهدان منتقل شد.

گفتني است؛ دانش آموز بسیجی شهید مرتضی آسوده و دانشجوی بسیجی شهید حامد بزي جمعه گذشته پس از شناسایی عامل تروریستی و جلوگیری از ورود آن به داخل مسجد امام حسین (ع) چابهار در انفجار جلیقه انتحاری تروریست به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهاي پيام/پ3
 
برچسب ها: چابهار ، ترور ، تشییع ، بزی ، آسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار