مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: نشست مشترك دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان ولايت براي بررسي سوال از رئيس‌جمهور برگزار مي‌شود ، در جهت تحقق پيام‌هاي رهبر معظم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم ، امروز تنها نظامی که برای اداره جهان حرف برای گفتن دارد اسلام است و....است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

لزوم ورود متخصصان كشور براي شناسايي استراتژي دشمن در جنگ نرم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/450641_844.jpg

 معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به شرايط فعلي تمامي نيروهاي متخصص کشورمان بايد در راستاي شناسايي استراتژي و تاکتيک‌هاي دشمن در عرصه جنگ نرم وارد عمل شوند.

ايجاد بازارچه‌هاي دائمي عرضه مستقيم كالا در تهران

 استانداري تهران از ايجاد بازارچه‌هاي دائمي عرضه مستقيم كالا در تهران با هدف كوتاه كردن دست‌هاي دلالان بازار در بالا بردن قيمت‌ها خبر داد.

رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند/ماموريت همه دستگاه‌ها براي حل معضل اقتصادي

 دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: پيشنهاد من براي حل مشکلات اقتصادي اين است که رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند و اين مهم را در شور بگذارد.

صداي ملت مسلمان ايران هيچ‌گاه در جهان خاموش نخواهد شد


 يک کارشناس سياست خارجي گفت: اقدام غرب نسبت به قطع شبکه‌های برون مرزی ایران در راستاي جلوگیری از اشاعه موج اسلام خواهی در جهان صورت گرفته، اما اين كار نمي‌تواند صداي ملت مسلمان ايران را در جهان خاموش كند.

اعزام هيئتي دو نفره از کميسيون امنيت ملي به چابهار

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي از اعزام هيئتي دو نفره از کميسيون امنيت ملي به چابهار خبر داد و گفت: اين افراد براي شركت در مراسم كشته شدگان اين حادثه تروريستي و بررسي وضعيت منطقه به چابهار سفر مي كنند.

نشست مشترك دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان ولايت براي بررسي سوال از رئيس‌جمهور برگزار مي‌شود

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: تا پايان هفته جاري، نشست مشتركي بين اعضاي دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان ولايت براي بررسي طرح سوال از رئيس‌جمهور برگزار خواهد شد.

ستقبال ترکیه و سازمان ملل از پیشنهاد ایران برای آتش بس در سوریه/ برگزاري جلسه کارشناسی مذاکرات 1+5 ظرف دو روز آینده


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها به دنبال استمرار بحران در سوریه هستند، گفت: ترکیه پیشنهاد جمهوری اسلامی و ارتباط با آتش‌بس عید قربان را پذیرفته و سازمان ملل هم از آن استقبال کرده است اما رژيم صهيونيستي علاقه‌مند نیست این اتفاق بیفتد.

در جهت تحقق پيام‌هاي رهبر معظم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

دویست نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای با قدردانی از حضور رهبر معظم انقلاب در استان خراسان شمالی خطاب به ایشان تأکید کردند: پیام‌های بلیغ و حکیمانه شما را دریافت کردیم و در جهت تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

سه‌شنبه وضعيت "مهدي" پس از يك ماه بازجويي مشخص مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/450589_569.jpg

 وكيل مهدي هاشمي گفت: با گذشت يك ماه از بازجويي هاي مهدي، سه شنبه اين هفته وضعيت وي مشخص مي‌شود.وكيل مهدي هاشمي گفت: با گذشت يك ماه از بازجويي هاي مهدي، سه شنبه اين هفته وضعيت وي مشخص مي‌شود.

رهبر معظم انقلاب کشته‌شدن جمعی از دانش‌آموزان دختر در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی جان‌باختن جمعی از دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن را که در پی سانحه واژگونی اتوبوس رخ داد، تسلیت گفتند.

بررسي طرح ممنوعيت کارمندان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي از عضويت در هيئت‌هاي مديره


اعضاي کميسيون اجتماعي مجلس ر جلسه اين هفته خود به بررسي طرح ممنوعيت کارمندان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي از عضويت در هيئت‌هاي مديره و مديريت عامل خواهند پرداخت.

ماجرای قتل یک عضو منافقین در لیبرتی

منافقین یکی از اعضای ناراضی خود را که قصد فرار از این گروهک را داشت به قتل رسانده و سعی دارند تا این مسئله را به هر نحو ممکن پنهان کنند.

ايران از حقوق ملت خود در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي کوتاه نخواهد آمد


 يک کارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره از مسير سازش وارد مذاكرات شده و از حقوق ملت خود در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي کوتاه نخواهد آمد.

امروز تنها نظامی که برای اداره جهان حرف برای گفتن دارد اسلام است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/450435_344.jpg

 نماینده ولی فقیه کاشان در ديدار با جامعه اسلامي مهندسين کاشان گفت: نظام اسلامی آماده در عرصه جهان می‌تواند به جهان مشاوره بدهد و آن را با غنای فکری، فرهنگی، سیاسی، مدیریتی و اخلاقی خود هدایت کند چنانکه در عمل بارها آن را به جهان نشان داده‌ است.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار