مدیر روابط عمومی استقلال:

اظهارنظر جان واریو روی شبکه اجتماعی رسمی نیست/داور اشتباهش را در فرودگاه پذيرفت

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:در فرودگاه تبریز وقتی مظفری زاده،فیلم صحنه خطا روی بائو را دید، اینکه خطا صورت گرفته است را پذیرفت.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،محمد سررشته داری درباره قضاوت سعید مظفری زاده در بازی روز شنبه استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:آنچه ما می خواهیم بگوییم نه توجیه است و نه چیزی شبیه به آن.عکس ها و تصاویری داریم که نشان می دهد یکی از سه صحنه مشکوک به پنالتی ،صد در صد پنالتی بوده است.آن هم زمانیکه از حریف عقب بودیم.

 وی ادامه داد:در فرودگاه تبریز،این تصاویر را به مظفری زاده نشان دادیم و در این باره بحث و گفت و گو کردیم.خطایی که محمد نصرتی روی بائو انجام داد،اگر پنالتی نبود،پس از صحبتی که با کارشناسان داشتیم مطمئن شدیم که مدافع تراکتور باید کارت زرد دوم خود را دریافت می کرد و اخراج می شد.

 مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد:نمی خواهیم به این بحث ورود کنیم اما از کمیته داوران می خواهیم به این مساله رسیدگی کند.در فرودگاه تبریز وقتی مظفری زاده،فیلم صحنه خطا روی بائو را دید، اینکه خطا صورت گرفته است را پذیرفت و فقط بحث این بود که خطا داخل محوطه انجام شد یا بیرون از آن. سررشته داری ادامه داد:در صحنه دیگری هم هند نصرتی در هجده قدم اتفاق افتاد که نشان می دهد توپ را مدافع تراکتور با دست لمس کرده است.تصاویر دیگری هم داریم که نشان می دهند دروازه بان تراکتور روی میداوودی پنالتی کرده است و در گل دوم تراکتور هم ،شبهه آفساید ظن قوی است.

 وی افزود:باشگاه استقلال در بحث داوری ابهاماتی دارد.داوری مثل:مظفری زاده همه جا منطقی بوده است اما تقاضا داریم کارشناسان ابهامات را برطرف کنند.در نظر داریم پس از هماهنگی لازم،تصاویر و مستندات را به برنامه 90 ارسال کنیم تا در این برنامه درباره حق تضییع شده استقلال صحبت شود .

 سررشته داری درباره بحث فابیو جان واریو و اظهارات منتسب به این بازیکن در یکی از شبکه های اجتماعی عنوان کرد:تا جاییکه ما می دانیم اظهارات در این شبکه ها رسمیت ندارد.جان واریو در مرخصی به سر می برد و قرار است تا دو روز آینده برگردد.اظهار نظر در شبکه اجتماعی نامه رسمی تلقی نمی شود.فکر می کنم مشکلات موجود در این باره حل می شود./با  
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار