سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باخت تیم خود مقابل آلومیینوم هرمزگان را عدم شناخت کافی از بازیکنان بیان داشته و اظهار کرد: از بازیکنان بطور کامل شناخت ندارم، همین مسئله باعث باخت تیممان شده است.

فرهاد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی بسیار با کیفیت و سطح بالایی را در مقابل تیم آلومینوم  هرمزگان ارائه دادیم و در زمین حریف بخوبی حفظ توپ کرده و بازیکنان آلومینیوم را به راحتي مهار کردیم.

وی ادامه داد:  به تازگی در جمع اعضاي کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان  ملحق شده ام و اطلاع درست و دقیقی  از عملکرد همه ی بازیکنان  تیم ندارم ضمن اینکه زمان مناسبی برای انجام تمرینات منظم و شناخت از بازیکنان  و نحوه ی عملکرد آنها در اختیار نداشتیم البته با گذشت زمان این مشکل حل می شود و شرایط در ذوب آهن تغییر می کند.

کاظمی تصریح کرد:  تیم ذوب آهن در  نیمه دوم،‌ بازی به مراتب فنی و قابل قبول تری را ارائه داد و در نیمه اول شناختم از بازیکنان تیم اندک بود ما در نیمه دوم عملکرد به مراتب بهتری را از بازیکنان ذوب شاهد بودیم اما شانس و بخت تیم ما را همراهی نکرد و توپ هایمان وارد دروازه حریف نشد.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد:  تیم ذوب از لحاظ فنی پیروز میدان بوده است و متاسفانه فقط در کسب امتیاز کامل بازی ناکام بودیم./مح


 

برچسب ها: سرمربی ، کاظمی ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار