همزمان با فرارسیدن موسم حج کتاب راه چهار با عنوان «حج نماد وحدت جهان اسلام» در كابل به زینت طبع آراسته و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين کتاب پیام حضرت امام خمینی(ره) خطاب به مسلمانان جهان و زائران بیت الله الحرام پیرامون برائت از مشرکان آمده است که فرموده اند: فرياد برائت ما، فرياد دفاع از مكتب و حيثيات و نواميس، فرياد دفاع از منابع و ثروتها و سرمايه‌ها، فرياد دردمندانه ملتهايى است كه خنجر كفر و نفاق قلب آنان را دريده است. فرياد برائت ما، فرياد فقر و تهيدستى گرسنگان و محرومان و پا برهنه‌هايى است كه حاصل عرق جبين و زحمات شبانه روزى آنان را، زراندوزان و دزدان بين المللى به يغما برده‌اند و حريصانه از خون دل ملتهاى فقير و كشاورزان و كارگران و زحمتكشان، به اسم سرمايه دارى و سوسياليزم و كمونيزم مكيده و شريان حيات اقتصاد جهان را به خود پيوند داده‌اند و مردم جهان را از رسيدن به كمترين حقوق حقه خود محروم نموده‌اند.
همچنین در این کتاب پیامهای حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) به کنگره عظیم حج بین سالهای 1388 الی 1390 نیز جمع آوری و درج گردیده است.
به منظور تجلیل از دهه اول ذوالحجة پوستر زیبای حج نماد وحدت امت اسلامی نیز در تیراژ 1000 برگ تولید و چاپ و در اختیار علاقمندان قرار گرفت./ي2
برچسب ها: کتاب ، افغانستان ، انتشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار