استانداري تهران از ايجاد بازارچه‌هاي دائمي عرضه مستقيم كالا در تهران با هدف كوتاه كردن دست‌هاي دلالان بازار در بالا بردن قيمت‌ها خبر داد.

مرتضي تمدن استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش‌هاي استانداري در جهت كاهش قيمت‌هاي برخي كالاها اظهار داشت: در زمينه كاهش قيمت‌ها، بازارچه‌هاي دائمي عرضه مستقيم كالا را در دستور كار داريم تا دست مصرف‌كننده و توليد‌كنندگان را در دست هم بگذاريم و دلالان نقش کمتري در بالا بردن قيمت‌ها داشته باشند.

وي با بيان اينكه هدف از تاسيس بازارچه‌ها مقابله با گراني‌ است، تصريح کرد: تلاشمان را محدود به ايجاد بازارچه نخواهيم كرد لذا با اين كار (تاسيس بازارچه) مي‌خواهيم جلوي دلال‌بازي‌ها گرفته شود.

تمدن همچنين تنظيم بازار را از ديگر برنامه‌هاي بسيار مهم استانداري در جهت كاهش قيمت‌ها عنوان كرد و افزود: تلاش خواهيم كرد نشست‌هايي را در خصوص کنترل قيمت لبنيات و ذخيره‌سازي گوشت برقرار کنيم تا در اين زمينه‌ها با مشکلات کمتري روبه‌رو شويم.

استاندار تهران در پايان در پاسخ به اين سوال كه آخرين برنامه شما براي جدايي ري از تهران چيست، خاطر‌نشان كرد: به‌زودي آخرين اطلاعات در اين زمينه را اعلام خواهيم كرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: استاندار ، تمدن ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار