مديران فرهنگي در خصوص اقدامات خصمانه شيطان بزرگي مثل آمريكا تنها با دست روي دست گذاشتن به عنوان روابط عمومي ايفاي نقش مي‌كنند.

اكبر نبوي منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص توهين جديد هاليوود در ساخت فيلم "آرگو" عليه ايران گفت: بنياد معرفتي حاكم بر آمريكا و ايران تقابل جدي و اساسي با يكديگر دارند و در اين تقابل به طور طبيعي ما از ناحيه آمريكا كه آن را شيطان بزرگ مي‌دانيم نبايد توقع ملاطفت، انصاف و جوانمردي داشته باشيم.
وي افزود: كار شيطان انجام رفتارهاي غير الهي و انساني است من از كارهاي آمريكا تعجب نمي‌كنم تعجب من از دوستاني است كه  از رفتارهاي غير انساني آمريكا هيجان زده مي شوند چون غير از اين نمي‌توان از آن ها توقع داشت.
نبوي ادامه داد: دشمن بايد دشمني كند ولي آنچه كه حائز اهميت است اقدام ما در خصوص اين گونه حركت هاست.
اين منتقد تصريح كرد: درباره ماجراي سفارت آمريكا كه در سال 1358 توسط گروه جوان دانشجو به اشتغال درآمد ما چه اقدامي در زمينه به تصوير كشيدن آن انجام داديم آيا واقعيت ها و روابط بصري اين واقعه را براي مخاطب به نمايش درآوريم؟
نبوي عنوان كرد: درباره فتنه گري و توطئه هاي آمريكا از 28 مرداد تا به امروز، چند فيلم ساختيم؟ اگر يك صدم حجم اقداماتي كه آمريكا عليه ايران انجام مي دهد را ايران عليه آنها انجام مي داد آمريكا ده ها فيلم در اين زمينه مي ساخت.
وي افزود: ما با دست روي دست گذاشتن هيچ گونه همت و برنامه ريزي نمي كنيم و از سرمايه ها و داشته هاي ملي در حوزه هاي توليد و سينما به طور شايسته استفاده نمي كنيم و فقط به محض اقدامات آمريكا يك جنجال و بيانيه راه مي اندازيم.
نبوي اظهار داشت: مديران فرهنگي وظيفه شان توليدات فرهنگي است و بايد از آن ها پرسيد كه در حوزه مديريت چه برنامه ريزي و اقداماتي كرده اند.
اين منتقد در پايان خاطرنشان كرد: بخشي از مديران فرهنگي ما نقش روابط عمومي ايفا مي كنند و با بيانيه اين اقدامات را محكوم مي كنند در حالي كه مشت محكم يك مدير فرهنگي توليدات اوست نه فقط بيانيه و سخنراني./ي2

برچسب ها: اکبر نبوی ، فیلم ، آرگو ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار