نماینده شرکت بهره برداری مترو در ایستگاه دولت آباد گفت: قطعه اول خط 6 مترو حد فاصل دولت آباد تا صیاد شیرازی پایان سال 92 به بهره برداری می رسد.

صادقی نماینده شرکت بهره برداری مترو در ایستگاه دولت آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خط 6 مترو که از دولت آباد آغاز شده تا حد فاصل ایستگاه صیاد شیرازی که به عنوان قطعه اول محسوب می شود تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد.

صادقی افزود: در حال حاضر دستگاه حفار در کیلومتر 4 هزار و 100 است و تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

وی در خصوص اتصال خط 6 به جنوب حرم اظهار داشت: مطالعات اولیه این طرح انجام شده و در صورت تأمین اعتبار این خط با 4 کیلومتر و 4 ایستگاه به جنوب حرم حضرت عبدالعظیم امتداد پیدا می کند.

صادقی تصریح کرد: ایستگاه دولت آباد تنها ایستگاهی است که بصورت کندوپوش یا حفاری روباز می شود و با افتتاح آن مناطق پیرامونی خود همچون مشیریه و دولت آباد را پوشش می دهد.

وی اذعان داشت: طول مسیر این ایستگاه تا ایستگاه کیانشهر 2 هزار و 100 متر و برای ایستگاه های قطعه جنوبی نزدیک به یک کیلومتر طراحی شده است.

نماینده شرکت بهره برداری مترو در پایان با اشاره به پیشرفت خط 6 مترو خاطر نشان کرد: این خط در 3 فاز عملیاتی خواهد شد.

در حال حاضر فاز يك و قسمتی از فاز 2 عملیاتی شده است و در پایان سال 92 قطعه اول، سال 93 قطعه 2 و سال 94 قطعه 3 آن به بهره برداری می رسد./ز

برچسب ها: دستگاه ، حرم ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار