جانشين فرمانده سپاه ناحيه اهر گفت: پس از وقوع زلزله اخير در منطقه، بسيج سازندگي شهرستان به همراه پرسنل سپاه ناحيه اهر و جان بركفان بسيجي سازماندهي خود را در اهر آغاز كردند و نقش اساسي و مؤثر در نجات مصدومين و آواربرداري و آغاز عمليات اجرايي بازسازي اماكن مناطق زلزله زده داشته اند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سرهنگ پاسدار عبدالعلي حسن پور، سرلوحه برنامه كاري سپاه را توجه و تحقق منويات  مقام معظم رهبري در مناطق زلزله زده اعلام كرد و افزود: انشاء اله با تلاش و كوشش بسيجيان ارسباران و در راستاي فرمايشات مقام عظماي ولايت زلزله زمينه اي براي سكوي پرش و آينده اي روشن براي شهرستان خواهد شد.

وي، گفت: سپاه ناحيه اهر، قرارگاه شهيد شفيع زاده استان اصفهان و قرارگاه سازندگي شهداي ارسباران كه در خود شهرستان تشكيل شده عمليات بازسازي در مناطق زلزله زده شهرستان اهر را با همكاري و مشاركت گروه هاي جهادي استانهاي مختلف از جمله استان اصفهان، تهران، اردبيل و زنجان آغاز شده است.

جانشين فرمانده سپاه ناحيه اهر گفت: در ساخت اماكن روستاهاي دوپيق، دغليان بالا و پايين، روستاي هلان، چيلان، ساري يارقان، زنجير بلاغ، گمش آباد و گونجيك با همكاري گروه هاي جهادي استانهاي فوق الذكر مشاركت دارند.

سرهنگ حسن پور همچنين گفت: با همكاري ادارات و ارگانهاي ذيربط آواربرداري و جانمايي 11 روستا در مناطق محروم با كمك قرارگاه خاتم الانبيا و سپاه عاشورا در مناطق محروم اهر انجام شده است.

حسن پور افزود: همچنين قرارگاه شهيد شفيع زاده ساخت جايگاه دام پيش ساخته توسط شركت سايه شهداي گمنام در روستاي گونجيك برنامه ريزي و اقدام نموده و روستائياني كه نياز به جايگاه دامي پيش ساخته دارند اين جايگاه ها نصب مي شود تا احشام و دام روستائيان از گزند سرما در امان باشند. /س

برچسب ها: حضور ، جهادی ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.