مجموعه "كلاه پهلوي" برابر با 30 فيلم سينمايي براي من تجربه به ارمغان آ‌ورده و فرصت مناسبي براي ارزيابي توانايي ام بود.

نويد دري، ايفاگر نقش "محمد علي" و دستيار اول كارگردان پروژه "كلاه پهلوي" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: خوشحالم كه به عنوان بازي در نقش "محمد  علي" انتخاب شده ام و اين براي من فرصت خوبي بود تا بتوانم در كنار بزرگان عرصه سينما و تلويزيون كسب تجربه كنم و  توانايي خود را در كنار آنها بسنجم.
وي با بيان اين مطلب كه پس از رفتن "رضا قدياني" ،به عنوان دستيار اول كارگردان كار برايم خيلي سخت شد؛ اظهار  داشت: با رفتن "رضا قدياني" به دليل مشكلات شخصي من بنا به درخواست پدرم و تهيه كننده، به جاي قدياني مسئوليت اين كار را قبول كردم.
ايفاگر نقش "محمد علي"، تصريح كرد: در ابتداي كار و در بيشتر صحنه ها ي خياباني، كار دشوار بود كه به دليل انرژي بازيگران و پدرم، اين مسئله ساده تر شد.
دستيار اول كارگردان با اشاره به نقش خود در روند كار، اظهار داشت: من به جاي "محمد علي" پسر جواني كه پدرش از معتمدين و افراد مذهبي شهر سامان است در يك آسياب محلي مشغول به كار هستم.
دري با بيان اين مطلب كه شهر سامان يك مكان فرضي است، گفت: همه اتفاقات براساس اسناد تاريخي ساخته شده ولي ساخت و پرداخت شخصيت ها و موقعيتهاي اتفاق افتاده براساس ديدگاه نويسنده و كارگردان است.
وي افزود: افرادي چون حكمت، تقي زاده، بولارد و چند نفر ديگر در تاريخ وجود داشته اند كه شخصيت آنها در مجموعه "كلاه پهلوي" هم به تصوير كشيده شده است.
اين بازيگر ضمن تشكر ويژه از "سيد ضياءالدين دري" و "محمدرضا تخت كشيان" تهيه كننده، ابراز داشت: از همه بازيگران پيشكسوت اين مجموعه و از بازي خوب "امير علي دانايي"، "بهاره كيان افشار" و "نگين محسني" به عنوان اولين كار خود نهايت تشكر را دارم.
دستيار اول كارگردان "كلاه پهلوي"، ادامه داد: با همه دشواري كار در مجموعه "كلاه پهلوي" حضور من به عنوان دستيار اول كارگردان و بازيگر اين پروژه برابر با 30 فيلم سينمايي برايم تجربه به ارمغان آورد.
بازيگر نقش "محمد علي" ضمن تشكر از استاد "داود رشيدي"؛ گفت: استاد "داود رشيدي" با تجربه اي 60 ساله در تئاتر، سينما و تلويزيون به خوبي توانستند تجربيات خود را در اختيار من و جوانان اين پروژه قرار دهند.
وي با اشاره به حضور و بازي كردن زنده ياد "ناديا دلدار گلچين"؛ گفت: مرحوم گلچين ايفاگر نقش مادر محمد علي در "كلاه پهلوي" بود و با وجود هفته اي 3 بار دياليز شدن يك هفته در باغي در كنار ما همكاري كردند.
وي افزود: با پيشرفت بيماري مرحومه گلچين، ما نتوانستيم بيشتر سكانسهاي داخل خانه محمد علي را فيلمبرداري كنيم.
وي خاطرنشان كرد: با وجود بزرگ شدن در يك خانواده هنري، بازيگري را حرفه اي بسيار دشوار ميدانم و از همكاري با تيم "كلاه پهلوي" احساس افتخار و غرور مي‌كنم./ص
برچسب ها: نویددری ، کلاه ، پهلوی ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار