کارگردانان سینمای مستقل با نگاه تحلیلی به برخی موضوعات خاص توجهی به علاقه ی عموم مردم ندارند.

کامران قدکچیان، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص سینمای مستقل، گفت:  فیلم های خاصی که توسط برخی کارگردانان که نگاه خاصی به برخی موضوعات ویژه دارند در سینمای مستقل جای دارد.
وی افزود: این کارگردانان با نگاه تحلیلی به موضوعات ضمن بی توجهی به علاقه ی عموم مردم فقط سلیقه ی تعداد محدودی از مخاطبان را پی گیری می کنند.
قدکچیان در خصوص نوع و کیفیت حضور بازیگران در سینمای مستقل، خاطر نشان کرد: برخلاف تعریف جهانی این سینما مبنی بر عدم استفاده از بازیگران چهره  و ستاره در صورت ساخت این آثار به صورت غیر تجاری و نمایش آن در برخی سینماهای خاص، بازیگران حرفه ای حاضر به ایفای نقش و حمایت از این فیلم ها خواهند بود اما در غیر این صورت تمایلی به نقش آفرینی نخواهند داشت.
این کارگردان در پایان در خصوص رویکرد تبلیغاتی ای سینما، بیان کرد: تبلیغات خاص این سینما بستگی زیادی به نوع فیلم و فضای موجود در آن دارد که گاه شاهد این موضوع هستیم که برخی از این آثار با برخورداری از رویکرد تبلیغاتی قوی به مرور زمان ضمن آگاهی دادن به مردم باعث تشویق آنها برای تماشای این فیلم ها می شود./ص
برچسب ها: قدکچیان ، سینما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار