آيت ا... آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه، رئيس کل دادگستري استان‌ خوزستان را مأمور رسيدگي فوري به حادثه واژگوني اتوبوس دانش آموزان بروجني کرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني قوه قضائيه، آيت ا... آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه، رئيس کل دادگستري استان‌ خوزستان را مأمور رسيدگي فوري به حادثه واژگوني اتوبوس دانش آموزان بروجني کرد.

 متن کامل دستور رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است:
 
 
رئيس کل محترم دادگستري استان خوزستان
 
حادثه رانندگي منجر به درگذشت  26 نفر و مجروح شدن تعدادي ديگر از آينده سازان ايران اسلامي موجب تأسف و تأثر گرديد.
 
به اين وسيله با تسليت درگذشت اين عزيزان به خانواده‌هاي داغدار و جهت پيشگيري از اين قبيل حوادث دلخراش لازم است دادگستري کل استان خوزستان نسبت به بررسي علل وقوع اين حادثه جانگداز، اقدام و پيگيري‌هاي قضايي لازم را به سرعت به عمل آورده و نتيجه به اطلاع اينجانب برسد.
 
بديهي است با توجه به وقوع حوادث مشابه و آمار دور از انتظار تصادفات رانندگي که متأسفانه ساليانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زيادي از هموطنان عزيز مي‌شود، بايد اقدامات عاجل و مناسب به منظور کاهش تصادفات از سوي مسئولان ذي‌ربط صورت گيرد.
 
ان‌شاءا... با سرعت و دقت در رسيدگي به اين حادثه جانگداز از وقوع و تکرار حوادث مشابه پيشگيري شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضوی
۱۹:۵۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه ، اقدام ریاست محترم قوه قضائیه جای تشکر و قدردانی دارد اما نکته مهم اینه که تو کشورمون وقتی حادثه رخ میده برای مدتی همه پیگیر هستند و بعد فراموشی دست میده از این دست حوادث در کشور فراوان مشاهده کردیم اما هیچ وقت آسیب شناسی نمی کنیم ، بررسی نمی کنیم که به نکات ایمنی دقت بیشتری بشه و در حوادث بعدی باز از همان نوع مسایل نا ایمن حادثه می بینیم .! چرا؟؟؟؟
آخرین اخبار