سرپرست اورژانس 115 ديلم گفت: يك اتوبوس كه از همدان عازم بوشهر بود سحر‌گاه يكشنبه در ۲۰ كيلومتري محور بهبهان به ديلم واژگون شد و به دره سقوط كرد.

يه گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از گروه شوك، شهريار گله‌گير گفت: با اعلام خبر واژگوني اتوبوس حوالي ساعت 4:13 دقيقه بامداد يكشنبه نيروهاي امداد اورژانس ديلم فوراً به محل حادثه اعزام شدند.  
وي با اشاره به اين‌كه در اين سانحه 18 تن از سرنشينان اتوبوس مجروح شدند بيان داشت: با تلاش نيروهاي امدادي و آمبولانس‌هاي پايگاه هلال‌احمر عامري، سردست زيدون و خواجه خزر 14 تن از مجروحان حادثه به بيمارستان ديلم و 4 نفر به بيمارستان بهبهان انتقال يافتند.  
مسئول دفتر پرستاري بيمارستان بقيه‌الاعظم ديلم نيز گفت: پس از انتقال مجروحين به اورژانس بيمارستان 6 تن به صورت سرپايي مداوا شده و مرخص شدند و 6 تن از مجروحان كه نياز به درمان و مراقبت بيشتر داشتند به بوشهر، گناوه و بهبهان منتقل شدند.  
مرجان ملا افزود: بيشتر مجروحان نسبت به سرعت بالاي راننده در هنگام رانندگي معترض بودند و احتمالاً همين سرعت زياد منجر به واژگوني اتوبوس و سقوط به دره شده است. اين اتوبوس به همراه 32 سرنشين از همدان عازم بوشهر بوده است./ز
 

برچسب ها: سقوط ، اتوبوس ، خونین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
saeed
۲۲:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
به نظر شما تا کی باید شاید وقوع حادثه (اتفاقی) برای اردوهای راهیان نور باشیم ؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟! سالی یکبار کافی است ؟
آخرین اخبار