سروان حسين زاده از دستگيري يك مسافربر نما زورگير كه به همراه همدستش اقدام به سرقت از يكي از شهروندان كرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ سروان حسين حسين زاده رييس کلانتري 176 حسن آباد گفت : شب بيست و ششم مهر ماه سال جاري ماموران گشت کلانتري هنگام گشتزني در " روستاي ابراهيم خانلق "حسن آباد بودند كه فردي سراسيمه به آنها مراجعه كرد و خبر از يك سرقت داد.
 
سروان حسين زاده ادامه داد : شاكي كه " فهيم " نام داشت و يكي از اتباع افاغنه بود به ماموران گفت: دقايقي پيش به عنوان مسافر از شهر ري به مقصد حسن آباد سوار خودروي سواري پرايدي كه يك سرنشين داشت ،شدم.
 
 شاكي ادامه داد در طول مسير  راننده مسير را عوض كرد كه با اعتراض من روبه رو شد ،اما در همين هنگام مسافري كه عقب نشسته بودند با تهديد چاقو من را وادار به سكوت كرد سپس من را به خانه اي در همان حوالي برده و بعد از ضرب و شتم تلفن همراه و كيف پولم كه حاوي 150 هزار تومان وجه نقد و عابر بانكم بود راگرفته و با تهديد اينكه اگر به پليس اطلاع دهم من را ميكشن ،آزادم كردن.  
 
کلانتر176حسن آباد عنوان كرد:ماموران بلافاصله براي دستگيري متهمان وارد عمل شده و براي بررسي موضوع مخفيگاه متهمان را زير نظر گرفتند و بعد از گرفتن مجوز قضايي در يك عمليات غافلگيرانه موفق شدند متهمان را دستگير كنند. 
 
سروان حسين زاده در پايان تصريح كرد:در بازرسي از مخفيگاه متهمان كه" احمد" و" رضا" نام داشتند اموال مالباخته كشف شدكه ماموران متهمان را به همراه اموال مسروقه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند. /ل
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار