عضو کميسيون اقتصادي مجلس احياي سيستم کوپني و سهميه‌بندي برخي كالاهاي مورد نياز مردم را به منزله عقبگرد از هدفمندي يارانه‌ها دانست.

حجت‌الاسلام سيدناصر موسوي‌لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخي اظهارت مطرح‌شده مبني بر احياي سيستم کوپني و ذخيره‌سازي برخي كالاهاي مورد نياز مردم گفت: اين اقدام به معني عقبگرد از هدفمندي يارانه‌ها بوده و به اين معني است  که دولت و مجلس در رابطه با اين قانون کار بيهوده‌اي انجام داده‌اند و تمامي بحث‌ها و گفتگوها پيرامون قانون هدفمند کردن يارانه‌ها ابتر خواهد ماند.

وي در ادامه افزود: اين اقدام با توجه به وضعيت كنوني اقتصاد كشور نه تنها راهکاري براي برون‌رفت از فشارهاي اقتصادي نيست بلکه قطعا واكنش مناسبي از سوي مردم و مسئولين در پي خواهد داشت.

گفتني است احمد توكلي نماينده مردم تهران طي اظهاراتي با اشاره به آمار رسمی واردات کشور طی 2 سال گذشته و 6 ماه نخست امسال، سهم تحریم‌ها را در بروز بحران ارزی کمرنگ‌تر از سیاست‌های اقتصادی غلط دولت دانست و با برشمردن ریشه‌های بروز بحران ارزی از جمله افزایش شدید نقدینگی همزمان با رکود اقتصادی، احیای نظام کوپنی و سهمیه‌بندی برخی کالاهای موردنیاز مردم را به عنوان راهكار مطرح كرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: کپن ، یارانه ، سوبسید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار