عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه در صورت عدم پاسخگويي دولت درباره افزايش بي‌رويه قيمت خودروهاي داخلي، پارلمان اقدامات خود را در اين راستا آغاز مي‌كند، گفت: نمايندگان مجلس قطعا با ارائه طرح‌هايي جلوي افزايش بي‌رويي قيمت خودرو را خواهند گرفت.

ابراهيم نكو نماينده مردم رباط‌كريم و بهارستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت انواع خودروهای ساخت داخل طی هفته های اخیر، گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید خودروهای با کیفیت در داخل کشور، نوسانات بازار ارز نیز مزید بر علت شده که مردم به عنوان مصرف‌کننده این محصولات، متضرر اصلي اين بازار شده‌اند.

وي در ادامه تصريح كرد: با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز و حضور واسطه‌گران كه علت اصلی افزايش قيمت در هفته‌های اخیر است اينگونه نتيجه مي‌شود كه این افزایش قیمت‌ها کاذب بوده و با مديريت كار آمد دولتي قابل حل‌شدن است.

نماینده مردم در مجلس همچنين بيان كرد: افزایش قیمت خودرو موجبات ناخشنودي قشر متوسط مردم را فراهم كرده لذا دولت بايد با ريزبيني و دقت عمل بيشتري در اين راستا اقدام كند.

نكودر پايان دولت را مسئول رسيدگي به افزايش بي‌رويه قيمت دانست و خاطر‌نشان كرد: نمايندگان مجلس قطعا با ارائه طرح‌هايي جلوي افزايش بي‌رويي قيمت خودرو را خواهند گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پارلمان ، خودرو ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
چند جا سپرده گذاشتم تا تونستم بعد یه سال با وام پولمو 14 تومن کنم تا یه ماشین صفر پژو یا سمند بخرم،احساس خفگی می کنم اون دنیا امید خدا سوار میشم اصل کار اون دنیاست ،راحت از دست این همه مسولایی که کلا پیچیدن .وراحت از دست این همه دلال جوان سالم میشه من
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
دروغ محضه.مردم بهشون اعتماد کردن،بهشون رای دادند ولی در هر طرحی که به نفع مردم است.اجماع نظر ندارند و به نفع دولت کار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
کی میخوان جلوی افزایش قیمت روبگیرن؟؟
بعدازمرگ سهر ا ب....
Iran (Islamic Republic of)
خودرو خر
۱۰:۱۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۱
يعني آخرش چي شد. اينا همش حرفه اگه راست مي گين عمل كنين
آخرین اخبار