دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كرد:جنايات تروريستي در بنيان مستحكم وحدت امت مسلمان و مذاهب اسلامي خدشه اي وارد نخواهد ساخت و گام هاي ملت ايران اسلامي براي مقابله با استكبار جهاني را مستحكم تر خواهد كرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران دانشگاه آزاد اسلامي در پي حادثه تروريستي چابهار و شهادت دانشجوي بسيجي اين دانشگاه بيانيه اي منتشر كرد.

متن كامل بيانيه بدين شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞ احزاب ؛ آبه ۲۳

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند.بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‏ اند.

دستان پليد استكبار از آستين نوكران حلقه به گوش آنان بيرون آمد و ملت غيور و متدين و مظلوم استان سيستان و بلوچستان را غرق در ماتم ، عزا و اندوه كرد.

دولت هاي غاصب و جنايتكار آمريكا، انگليس و رژيم صهونيستي با توسل به پديده منفور ترور و ايجاد رعب و وحشت، همواره سعي در تضعيف ملت ها داشته و دارند، آگاهي و بيداري ملت ها و در نتيجه، اتحاد و يكپارچگي آن ها مي تواند ضمن خنثي و بي اثر كردن برنامه هاي دشمن، آينده نويدبخش و روشن نظام مقدس جمهوري اسلامي را كه تاكنون با نثار خون پاك شهيدان و از جان گذشتگي هاي آزاد مردان و ايثارگران اين خاك پاك و همت والاي مسئولان دلسوز، پاس داشته شده است، تضمين كند.

بي ترديد تروريست هايي كه دست به خون انسان هاي مؤمن مي آلايند نه بويي از مسلماني كه از انسانيت نبرده اند.بيقين و به كوري چشم منافقان سياه دل، چنين جنايت هايي در بنيان مستحكم وحدت و انسجام امت مسلمان و مذاهب اسلامي خدشه اي وارد نخواهد ساخت و ملت ايران اسلامي را متحدتر و گام هاي آنان براي مقابله با استكبار جهاني را مستحكم تر خواهد كرد.

دانشگاه آزاد اسلامي با محكوم كردن اين جنايت و عرض تسليت به محضر حضرت ولي عصر (عج)؛ مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ملت شريف ايران اسلامي بخصوص مردم استان سيستان و بلوچستان از درگاه ايزد منان آرزوي علو درجات براي شهداء و صحت و عافيت مجروحين اين حادثه را مسئلت دارد.

هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي نيز ضمن ابراز همدردي با خانواده دانشجوي شهيد دانشگاه آزاد اسلامي چابهار از دستگاههاي امنيتي و قضايي انتظار دارد همانند گذشته با قاطعيت و سرعت با عوامل و مزدوران استكبار و گروهك مزدور برخورد شديد كرده تا موجب خوشحالي مردم شريف ايران و خانواده معظم شهداء و جانبازان شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار