ریيس شورای اسلامی شهر بادرود گفت: احداث کارخانه سیمان ، تهدیدی جدی برای منطقه محسوب می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، عبدالله صابری در باره احداث کارخانه سیمان در حوالی شهر بادرود اظهار کرد : شورای اسلامی شهر بادرود از زمان اطلاع از احداث کارخانه سیمان مکاتباتی را مبنی بر اعتراض به مکان احداث کارخانه سیمان به ادارات مرتبط ارسال داشته است .

ریيس شورای اسلامی شهر بادرود افزود: احداث این کارخانه در شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و از تیم های کارشناسی نیز نظر مشورتی خواسته شده است و همه اتفاق نظر دارند که این کارخانه تهدیدی جدی برای بهداشت و کشاورزی منطقه محسوب می شود .

صابری کارخانه سیمان را فرصت مناسبی برای منطقه بادرود ندانست و تصریح کرد: در نامه ای به فرمانداری شهرستان نطنز ، منابع طبیعی نطنز ، بخشداری بخش امامزاده ،جهاد کشاورزی شهرستان ، محیط زیست ، صنایع و معادن و فلزات و بهداشت و درمان عدم احداث کارخانه سیمان در حوالی شهر بادرود خواستار شدیم .

رییس شورای شهر بادرود ، از عوارض و عواقب مخرب و زیان آور احداث کارخانه های سیمان در مجاورت شهرها در دیگر نقاط کشور را یادآور شد و گفت: احداث کارخانه سیمان در بادرود مصیبت های کنونی شهرهای دارای این کارخانه را در سالهای آینده برای این شهر به دنبال خواهد داشت و هم اکنون نیز پیگیر جابجایی این کارخانه هستیم./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.