دوچرخه سوار تیم ملی کشورمان گفت: با توجه به عضویت در یکی از تیم های باشگاهی فرانسه حق حضور در مسابقات کاپ آسیا رانداشتیم.

امیر زرگری ،  رکابزن تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  در حال حاضر  مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا  به میزبانی  کشورمان برگزار می شود و به همین دلیل  بسیار علاقمند حضور در این رقابت ها بودم، اما با توجه به اینکه درحال حاضر در یکی از تیم های باشگاهی فرانسه عضویت دارم به همین دلیل  امکان حضورم دراین رقابت ها وجود نداشت.

وی گفت:  پیش از این در تیم داشگاه آزاد عضویت داشتم اما در حال حاضر  به دلیل حضور در یک تیم اروپایی طبق قانون اجازه حضور در  این پیکارها را ندارم.

زرگری در خصوص آمادگی  نمایندگان  کشورمان در این رقابت ها اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر ملی پوشان کشورمان از آمادگی  بسیار خوبی برخوردارند و به صورت حرفه ای رکاب می زنند و با توجه به برگزاری قهرماني آسیا در هندوستان، مسابقات کاپ آسیا فرصت خوبی است تا نمایندگان  کشورمان خود را با آسیایی ها محک بزنند.

 وی تصریح کرد:  در این دوره از رقابت ها تیم های ژاپن و قزاقستان با نفرات خوبی حضور پیداکردند و میزبانی این مسابقات، امتیاز بزرگی  برای ملی پوشان  کشورمان محسوب می شود./آق

 

برچسب ها: آسیا ، کاپ ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار