رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: عدم حضور وی و دبیر فدراسیون در هلند مشکل صادر نشدن روادید بود نه تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری.

خسرو قمری در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به دعوت کتبی از سوی فدراسیون جهانی وی و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در روز های اول اقدام به گرفتن ویزا از سفارت هلند کردیم ولی با وجود مسائل پشت پرده و دلایل غیر قابل قبول روادید صادر نشد و از اجلاس سالانه فدراسیون جهانی جا ماندیم.

در ادامه افزود: ما احتمال این را می دادیم که به علت صادر نشدن روادیدمان امکان حضور در این اجلاس را نداشته باشیم به همین دلیل فدراسیون دوچرخه سواری 3 مورد را پیش بینی کرده بود تا در مجمع آن را مطرح کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: یکی از راه حل های فدراسیون برای شرکت در اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی این بود که 1 نماینده حقوقی برای شرکت کمیته قبل از مجمع در نظر گرفتیم این فرد به وسیله مستندات توجیه کردیم تا در فدراسیون جهانی از فدراسیون جهانی ایران دفاع کند دومین اقدام فدراسیون فرستادن موارد حقوقی به فدراسیون جهانی بود، و سومین عملکرد برای حضور در مجمع این بود که مدارک حقوقی خود را به سفارت ایران در هلند فرستادیم تا اگر از حضور وکیل در کمیته قبل از مجمع خورداری شد، مدارک به صورت رسمی به فدراسیون جهانی برسد.

تمام این پیش بینی ها برای حل معظل جلوگیری از حضور مسئولین فدراسیون در مجمع بود اما برخلاف تصورات هیچ سخنی از تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری ایران در مجمع به میان نیامد.

خسرو قمی خاطر نشان کرد: اگر اسم تعلیق در میان بود نمی توانستیم در هیچ یک از مسابقات شرکت کنیم ضمناً نماینده فدراسیون جهانی دیشب وارد ایران شد که برای دیدار از رقابت های بین المللی کوهستان راهی کردستان می شود.

در انتها رئیس فدراسیون جهانی در خصوص عدم شرکت رکابزنان در رقابت های قهرمانی هلند بیان کرد: این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بود و ما برنامه خاصی جهت حضور در این مسابقات را نداشتیم.
3 نماینده ایرانی اعلام شده در این رقابت ها قبل از شروع این مسابقات انصراف خود را اعلام کردند حسین علی زاده مدارکش را دیر به سفارت فرستاد و روادید صادر نشد امیر زرگری هم با مشورت باشگاهش از حضوردر این رقابت ها انصراف داد و دیگر رکابزن کشورمان مهدی سهرابی هم برای نداشتن وسایل و تجهیزات ورزشی و صادر نشدن روادید مربی خود محمود وفایی وی هم نتوانست در مسابقات شرکت کند و انصراف خود را اعلام کرد./با

برچسب ها: هلند ، دوچرخه سواری ، قمری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار