یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی عصر روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولان این وزارتخانه و روسای فدراسیونهای ورزشی گشایش یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی عصر روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولان این وزارتخانه و روسای فدراسیونهای ورزشی گشایش یافت. این نمایشگاه فعالیت خود را روز پنج شنبه آغاز کرده است، اما مراسم افتتاحیه رسمی آن جمعه با حضور محمد عباسی و تعدادی از مسئولین ورزش کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به نمایشگاه از غرفه های تجیهزات ورزشی ، بازدید کرد و سپس به محل استقرار غرفه های فدراسیون های ورزشی از جمله غرفه فدراسیون کاراته و ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور در این نمایشگاه رفت وبا مسئولان این غرفه ها گفت وگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این نمایشگاه افزود: باید شرایطی را به وجود آوریم که مردم با تجیهزات بیشتری آشنا شوند. مردم به تناسب قد و وزن خود تجهیزات ورزشی تهیه کنند تا ورزش همگانی رشد و توسعه بهتری یابد.

محمد عباسی در باره حضور فدراسیون ها، ادارات کل ورزش و جوانان استانها و بخش عملکرد دولت نهم و دهم در ورزش در این نمایشگاه، گفت: حضور آنان باعث آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با تمامی رشته های ورزشی می شود. همچنین آنان در جریان اقدامات و فعالیت دولت های نهم و دهم در زمینه ورزش قرار می گیرند.

وی یکی از مشکلات فعلی ورزش همگانی ایران را نبود عرضه تجهیزات مناسب به میزان تقاضا دانست و گفت: مردم دوست دارند ورزش کنند، اما تجهیزات کم است. دولت در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع این مشکل استفاده کند تا تجهیزات ارزان تر به مردم داده شود.

یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی از 27 مهرماه در مصلی تهران آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه 30 مهرماه ادامه خواهد داشت./آق
برچسب ها: کاراته ، نمایشگاه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار